Author: admin

Awek Felda

Nama ku Yana dan kini berusia 22 tahun. Sekarang aku bekerja disebuah syarikat swasta di KL. Aku adalah anak sulung dari lima orang adik beradik. Pada mulanya kehidupan aku dan keluarga sentiasa aman dan tenteram sehinggalalah kehadiran adik bongsu bapa ku, yang ku panggil Ucu tinggal bersama-sama kami. Bapa terpaksa membawa Ucu tinggal bersama kerana […]

Anak Buah Ku Sayang

Adalah satu tarikh tu, aku kena pergi hantar makanan kat anak buah aku yang tinggal seorang diri kat rumah. Iyalah, mak bapak dia pergi bandar. Anak buah aku ni memanglah cun gila tapi tak pandai nak masak. Lagipun mak bapak dia tak percayakan anak dia masak seorang kat rumah. Anak tunggallah katakan. Hampir pukul 2 […]

Anak Makcik Rosnah

Agak resah juga aku bila aku tahu yang anak makcik sebelah rumah yang aku panggil auntie Rosnah akan pulang dari UK. Bukan pasal apa, pasal bilik yang selalu kosong yang mengadap tingkap bilik aku mesti ada orang. Tingkap bilik aku menghadap ke belakang rumah. Tingkap bilik dia pun sama juga. Dulu aku merengek minta papa […]

Aku Anak Tipah

Pada satu malam musim durian, aku hendak ke bilik air. Tanpa di duga aku melihat ibu ku keluar dari rumah. Aku memerhatikan dari celah lubang ke mana dia hendak pergi. Aku melihat dia menuju ke pondok di hujung kebun. Aku mencari akal. Kerana telah biasa dengan kaedaan kebun dan lorong-lorongnya, aku memberanikan diri dan dengan […]

Ibu Borek Anak Rintik

Ketiadaan Intan membuatkan aku kesunyian. Tiga bulan pertama surat Intan sering menjengukku bersama sisipan gambar-gambar bogelnya sedang beraksi sendirian atau dengan teman sebiliknya (perempuan juga), buat bekal “masturbate” katanya didalam suratnya. Selepas tiga bulan aku tiada lagi menerima khabar berita dari Intan, mungkinkah dia telah melupakanku ? Aku tertanya-tanya. Akhirnya aku memberanikan diri pergi kerumah […]

Aku Jadi Suami Makcik Aku

Bagi mereka yang telah bertemu dengan makcik ku, sememangnya akan merasakan yang wajah dan perwatakannya langsung tidak memperlihatkan usia sebenarnya. Walaupun usianya sudah hampir mencecah 45 tahun, tidak keterlaluan jika aku katakan Auntie Liza, iaitu makcik ku macam orang yang baru nak mencecah 35 tahun. Walaupun ada kalanya aku memasang angan-angan yang bercorak x-rated apabila […]

Kenangan

Saya tidak pasti adakah perlu saya menceritakan kisah ini. Ini adalah kisah yang benar-benar berlaku dalam hidup saya. Saya sudah lama membaca kisah-kisah dalam myfirsttime ini. Tetapi tidak terfikir oleh saya untuk menceritakan kisah saya sendiri. Tapi hari ini saya teringin pula berkongsi pengalaman dengan semua pembaca myfirsttime. Apalagi ini adalah kisah benar yang berlaku […]

Syidah Pembantuku Yang Manje

Syidah nama pembantu peribadiku. Dah berkahwin anak 2 orang. Tapi wow masih bergetah (geram….) mungkin sebab umurnya masih di akhir 20an. Steady still young. Percakapannya amat manje (macam awek Siam yang aku hanyak kat Bangkok) So manalah tak geram……………. Aku ni sebagai bos pada mulanya taklah berapa kisah sangat sebab isteri aku pun ok, no […]

Ibu Mertuaku

El berketurunan Ungku jadi emak dia aku panggil mak ungku aje, panggilan ini lekat walaupun dia dah jadi mak mertua aku. Depa ni ada tiga orang anak sahaja tapi ada seorang anak angkat yang bungsu, el anak ketiga and the only daughter. Masa aku mula-mula kenal dengan el dan pertama kali ke rumahnya aku ingatkan […]

Ifah

Kali ini aku nak cerita pengalaman aku dulu. MAsa aku duduk kat KL, masa tu dlm bulan September.Masa tu aku kena buat out station kat JB. Masa aku kat sana tu, kebetulannya aku terjumpa dengan Ifah. Actually Ifah ni gf aku masa sekolah-sekolah dulu. Tapi dia dok sekolah lain, jumpa dan kenal dia masa tgh […]

Back To Top