Doggy Style Depan Boss Dikongkek

Petang itu pukul 6.00 waktu saya bersiap-siap untuk pulang Datuk Sam Lie yang baru pulang dari menghadiri mesyuarat dgn pelanggannya mendekati mejaku dan mengarah agar saya masuk ke biliknya. saya lihat muka Datuk Sam kemerehan dan langkahnya terkocoh-kocoh laju.
saya memikirkan sesuatu, mungkin Datuk Sam menghadapi masalah. Dalam keadaan kegawatan dan ekonomi yang tdk menentu segala sesuatu boleh saja berlaku. Sebagai personal assistant atau setiausaha pribadi saya memang rapat dgn Datuk Sam.

Segala masalah syarikat sentiasa diceritakan padaku. Bila satu persatu syarikat kewangan di Amerika Syarikat dan England runtuh dan muflis, tempiasnya mungkin terkena syarikat Datuk Sam yang juga menceburi bidang kewangan.

saya menghadap cermin di sisiku. saya rapikan pakaian dan rambutku dan berjalan pelan ke bilik Datuk Sam. dgn perasaan debaran saya mengetuk daun pintu bilik pejabat Datuk Sam.

saya pun hairan knp hatiku rasa berdebar padahal sebelum ini tdk ada pula perasaan seperti ini bila saya memasuki bilik Sam. “Masuk. ” saya mendengar suara Datuk Sam bila saya mengetuk pintunya.

saya memulas tombol pintu, membuka daun pintu dan perlahan saya melangkah mengatur tapak demi tapak. Kira-kira enam langkah berjalan saya sudah berada tepat di hadapan Datuk Sam.

Datuk Sam sedang bersandar di kerusinya sambil memejam mata. “Datuk, ada perkara yang Datuk perlu saya lakukan? ” tanyaku dgn suara lembut. “Winda duduk, ” Datuk Sam bersuara dgn mata masih terpejam.

Cara dan sikap Datuk Sam membuat saya sedikit cemas. Biasanya tdk begini. Selalunya Datuk Sam kelihatan ceria. Tapi petang ini Datuk Sam sama sekali berubah. Belum pernah saya melihatnya selama beberapa tahun saya bekerja dgnnya.

Boss saya yang berusia 60 tahun itu kelihatan seperti ada sesuatu masalah yang mengganggu dirinya. saya harap bukanlah masalah syarikat, kalau ada masalah pun biarlah masalah yang tdk ada kena mengena dgn syarikat.

saya sendiri gerun jika syarikat ini muflis saya akan kehilangan kerja. Bagaimana saya akan membayar sewa rumah dan ansuran kereta yang baru saya beli. “Datuk, datuk ada masalah? ” Tanyaku selepas beberapa ketika melihat Datuk Sam diam saja.

“Ya! Saya ada masalah. ” saya bertambah risau bila Datuk Sam menyebut dia ada masalah. saya kembali membayangkan kalau saya akan kehilangan pekerjaan. Pada masa keadaan ekonomi yang tdk menentu ini rasanya tdk mudah untuk mendapat pekerjaan.

Ngeri rasanya membayangkan perlu naik turun tangga bangunan membawa dokumen dan resume mencari kerja kosong. “Berat ke masalah datuk? ” saya memberanikan diri bertanya. “Tak pasti. Winda yang akan menentukannya. ” saya menjadi tdk mengerti.

saya yang akan menentukan berat atau ringannya masalah Datuk Sam. Apa pula kaitanya saya dgn masalah Datuk Sam. saya keliru dan tdk faham. “Saya tak faham datuk. ” saya berterus terang.

“Begini ceritanya. Tadi selepas mesyuarat saya dan kawan-kawan ke kelab. Mereka memasang video, cerita menarik. ” “Menonton video perkara biasa datuk. Tak ada masalah pun, saya juga kadang-kadang menonton video. ” “Ini video sepecial, saya perlu bantuan. ” “Bantuan macam mana tu datuk. Saya kurang faham. ” saya masih keliru dgn teka-teki lelaki cina di hadapanku ini.

“Video tu cerita orang dewasa. Winda kita bercakap macam orang dewasa. ” saya masih kurang faham. Bercakap macam orang dewasa? Memang pun saya bercakap dgn Datuk Sam macam orang dewasa.

Takkan saya nak bercakap macam budak-budak dgn majikan sendiri. “Saya bercakap macam orang dewasalah datuk. ” “Macam ni Winda, kita pendekkan cerita. Bila tengok video tu kote saya tegang, sekarang pun belum turun. Saya perlu bantuan Winda untuk turunkannya. ” “Saya belum pernah buat perkara macam tu. Kerja saya membantu datuk urusan pejabat saja. ” “Saya bagi Winda satu ribu. ” saya jadi seram dgn permintaan Datuk Sam kali ini.

Sejak kahwin saya tdk pernah menduakan suamiku. Sudah dua tahun saya berkahwin tapi kami merancang untuk tdk memiliki anak dalam waktu terdekat. Hubungan saya dgn suami amat bahagia.

saya mendapat kepuasan tiapa kali saya bersama dgn suami. Fikiranku berkecamuk, jika saya menerima tawaran Datuk Sam bermakna saya perlu melayan kehendak seksnya. Jika saya menolak, saya kehilangan wang seribu.

Seribu ringgit sama dgn gaji saya setengah bulan. Kerja yang perlu saya lakukan pun bukan lama, paling lama pun satu jam sahaja. Tambahan pula telah seminggu suamiku out station.

Nafsuku tak dilayan seminggu jugalah. saya confuse. “Ikut suka datuklah, saya hanya kerja di sini, ” jawabku pelan. “Ini bukan perintah, Winda. Ini tak ada kaitan dgn kerja, ini hanya tawaran sukarela. Winda boleh tdk setuju dan kerja Winda di sini macam biasa sahaja, ” jelas Datuk Sam menghilangkan keraguanku.

saya mengganguk tanda setuju. Wajah Datuk Sam berseri-seri. Datuk Sam bangun dari kerusinya dan mengajakku ke kerusi sofa tempat dia selalu melayan tetamu yang datang ke biliknya.

Kami duduk berdekatan di atas kerusi sofa panjang yang lembut. Datuk Sam menarikkan zip seluarnya dan menarik seluar dalam ke bawah. Melenting konek Datuk Sam yang keras terjongol keluar.

“Winda, kote saya keras sejak tadi. Dia tak mahu turun. Cuba Winda pegang. ” saya terperanjat pada mulanya melihat batang konek Datuk Sam yang sudah keras. Batang konek lelaki cina ini tidaklah besar sangat.

saya lihat biasa-biasa saja. Kepala merah kelihatan sedikit terkeluar dari kulupnya. Baru saya perasan rupanya Datuk Sam tdk bersunat. saya pegang dan ramas konek tersebut atas permintaan Datuk Sam.

Datuk Sam makin rapat kepadaku dan memasukkan tangannya ke dalam bajuku. payudara ku disentuhnya lembut. Datuk Sam mula menanggalkan butang bajuku. saya membantu dgn melepaskan blazer yang saya pakai.

saya membiarkan tangan Datuk Sam merayap di atas coliku. Pada mulanya tindakan Datuk Sam tdk agresif, tapi lama kelamaan dia semakin ganas. Maklumlah orang dah tua, perlu pemanasan terlebih dulu macam enjin kereta lama.

Datuk Sam menanggalkan coliku. Dia menghisap payudara ku sepuas-puasnya. payudara ku diramas dan dihisapnya. saya mula menjadi khayal. Datuk Sam mula menghisap lidahku dgn rakus. Dia mula mencium dan menghisap lidahku berselera.

saya semakin geli. saya menanggalkan baju kot dan kemeja Datuk Sam. Kemudian seluarnya pula kutanggalkan. Datuk Sam terus menjalankan kerja meramas dan menghisap tetek ku. Setelah puas bermain dgn dua gunungku Datuk Sam mula menggerakkan tangannya ke arah skirt pendekku.

Tangannya dgn cekap menyelak skirtku ke atas. Seluar dalamku kelihatan. Datuk Sam terus meraba-raba ke dalam seluar dalamku mencari lubang perigiku. Tangan Datuk Sam menggentel-gentel biji clitorisku dgn enak sekali.

saya mengeluh kesedapan. Setelah itu seluar dalamku dilucutkan oleh Datuk Sam. Ketika itu saya masih duduk di atas kerusi lagi. Datuk Sam membongkokkan kepalanya untuk menjilat lubang farajku.

saya pun membukakan kelangkangku lebar-lebar agar Datuk Sam dapat selesa menghisap faraj ku. “You punya barang banyak baguslah Winda” , kata Datuk Sam. saya tersenyum saja menerima pujian Datuk Sam.

saya memang menjaga alat sulitku dgn rapi. Kebersihan kujaga. saya cukur bersih bulu-bulu yang tumbuh, hanya sejemput kecil kutinggal bahagian atas tundunku yang tembam. vagina ku selalu saya cuci dgn feminine wash.

Tentu saja Datuk Sam suka aromanya yang segar. Orang lelaki memang suka bau faraj yang segar dan bersih. Datuk Sam terus menghisap dan menghirup cairan dari farajku.

Air semakin banyak membasahi bibir faraj ku yang merah ranum. Hujung hidung Datuk Sam menggelitik hujung clitoris ku. saya geli bercampur nikmat. Bila lidah Datuk Sam meneroka lubang faraj ku, saya rasa seperti terbang di kayangan.

Lazat, nikmat, geli bercampur-campur. saya duduk tinggal diam. saya memegang pelir Datuk Sam. Kulupnya yang tebal masih membungkus kepala merahnya. Pertama kali saya memegang konek orang lain selain suamiku.

Kali ini konek lelaki cina tua yang tak bersunat. saya memegang dan mengusapnya sehingga pelir Datuk Sam bertambah tegang. Perlahan-lahan saya meramas-ramas batang dan melurutkan kulupnya. Batangnya saya mainkan sehingga betul-betul keras.

Kulihat kepala merah secara perlahan-lahan keluar dari kulupnya. Hanya separuh sahaja kepala merah licin keluar dari kulup, separuh lagi masih dibungkus kulit kulup. Kepala konek warna merah, kulit kulup warna coklat muda.

Pelan-pelan saya menolak kulit kulup ke belakang. Mudah sahaja ia bergerak. Sekarang semua kepala konek nya terbuka. pelir Datuk Sam sekarang dua warna. Bahagian kepala warna merah berkilat, bahagian batang warna coklat muda berurat-urat.

Kerana agak penasaran saya belek batang konek Datuk Sam. pelir tak bersunat ni bentuknya macam konek budak kecik cuma ukurannya saja tentunya lebih besar dan lebih panjang.

Satu lagi bezanya saya lihat ialah kulup budak kecik tak boleh diloceh tapi konek Datuk Sam mudah saja diloceh. Kulit kulup mudah bergerak ke belakang memperlihat kepala merah yang bentuknya macam kudup cendawan atau topi jerman.

“Winda, you hisap kote I. ” “Saya tak biasa hisap lancau tak potong. ” saya rasa geli juga bila disuruh hisap konek lelaki cina tua di depanku ini.

Kawanku pernah cerita konek lelaki yang tak bersunat kurang bersih. Ada benda-benda putih di bawah kulit kulup. Itu semua cerita kawan-kawanku. ” balak I bersih. Nanti I tambah lagi dua ratus. ” Cakap Datuk Sam dah jadi lain, sekejap saya sekejap I.

saya tak kisah semua ini, saya memikirkan habuan tambahan dari Datuk Sam. Dua ratus ringgit extra. Kira okeylah tu. Bukan luak pun kalau saya hisap dan kulum batang cina berkulup tu.

saya mula beraksi, saya dekatkan mukaku ke celah paha Datuk Sam. Pertama sekali saya cium kepala merah lembab tu. Baunya agak pelik, tapi mungkin inilah aroma kepala konek lelaki tak bersunat.

Agak berbeza dgn kepala konek suamiku yang rasanya tdk ada bau. Kemudian saya jilat kepala merah tersebut, bermula dari lubang kencing hingga ke bahagian takuknya. Puas menjilat saya mengulum batang tua tersebut dan saya hisap pelan-pelan.

Hanya beberapa minit terasa ada cairan hangat agak masin keluar dari muncung konek Datuk Sam. Rupanya Datuk Sam telah mengeluarkan mazinya. “Cukup Winda, I dah tak tahan. I nak rasa faraj you, I nak fuck you. ” Sesudah puas Datuk Sam menghisap faraj ku dia mula memegang pelir nya untuk di masukkan ke dalam farajku.

“Boleh bikin doggy style ke, Winda, ” tanya Datuk Sam. “Apa saja yang Datuk minta, Winda kasi” jawabku. saya pun terus membongkokkan badanku di atas carpet sambil tanganku memegang kerusi sofa.

Datuk Sam memeluk saya dari belakang. Terasa kehangatan tubuh kami berdua walau aircon terpasang di bilik Datuk Sam yang besar dan mewah itu. Datuk Sam merangkul badanku dari belakang sambil mencium belakang tengkokku.

Terasa hangat nafas cina tua terasa di leherku. saya rasa batang Datuk mula membelah kedua belah buntutku. Perlahan-lahan Datuk Sam menghalakan batang kerasnya ke arah muara buritku yang semakin berdenyut-denyut minta diteroka.

Kepala batang Datuk Sam akhirnya sampai ke belahan kemaluanku. Datuk Sam menekan perlahan-lahan batangnya ke dalam faraj ku yang sudah basah. Terasa licin dan terus menerjah sehingga sampai ke dalam.

Rasaku batang Datuk Sam tak panjang sangat, mengikut perkiraanku lebih pendek daripada konek suamiku. Kenanganku kembali ke zaman kecilku. Waktu usiaku 13 tahun, ibuku memujuk adik lelakiku yang berusia 18 tahun supaya bersunat.

Adikku pada waktu itu tak mahu bersunat kerana takut sakit. Kata ibuku orang perempuan tak mahu lelaki tak bersunat. Kata ibuku lagi lelaki yang tak bersunat tdk boleh kahwin.

saya tak faham kata-kata ibuku waktu itu. Sekarang ini batang konek Datuk Sam yang tak bersunat tu telah bersarang dalam buritku. Selesa saja dia keluar masuk dalam lubangku yang sempit.

Batang cina yang berkulup yang tak kenal pisau tok mudim tu gagah saja meneroka burit melayuku. Cerita ibuku tadi tdk benar sama sekali, itu hanyalah gula-gula bagi memujuk adikku supaya mahu berkhatan.

Bagiku berkhatan atau tdk sama saja. Apabila habis batang Datuk Sam terbenam ke dalam faraj ku dia mula menghayunkan buntutnya agar pelir nya keluar dan masuk. Batang Datuk Sam terus keluar dan masuk dgn lancarnya di dalam farajku.

Sesekali Datuk Sam menjerit kesedapan. saya pun begitu juga, cuma kurang sedap jika dibandingkan dgn batang suamiku yang bersunat. Semasa batang Datuk Sam masuk terasa sedap, tetapi apabila ditarik nikmatnya tdk seberapa.

Mungkin ini yang disebut kawanku, batang berkulup ni bila masuk bertabik bila keluar bersalam. saya cuma melayan kerenah Datuk Sam saja. Setelah puas cara doggy, Datuk Sam menelentangkan saya di atas carpet lembut.

Kali ini farajku betul-betul di depannya. Dia membetulkan kepala merahnya yang berlendir menghala lubang buritku. saya mengangkang luas bagi memudahkan kerja Datuk Sam. Batang Datuk Sam terus dimasukkan ke dalam farajku.

Dia menyorong tarik dgn lajunya. Tiba-tiba saya sudah mahu mencapai klimaks, saya terus memeluk badan Datuk Sam agar dia melajukan lagi hayunannya. Tiba-tiba seluruh badanku lemah terkulai kesedapan.

Datuk Sam juga semakin laju menghayunkan pelir nya. “Winda I nak lepas dalam, boleh? ” “Boleh datuk, tapi kena extra dua ratus. Saya tak mau mengandung. ” “Okey, okey. ” Datuk Sam menjawab dgn suara terketar-ketar.

Batang konek nya terasa makin bertambah keras dan berdenyut-denyut. saya tahu sebentar lagi tentu Datuk Sam akan memancutkan mani panasnya. saya mengemut lebih laju supaya Datuk Sam terasa sedap.

saya ramas dan urut batang tua itu dgn dinding buritku. saya kemut makin laju dan makin kuat. “Aah. uuh. sedap Winda. ” Datuk Sam mengerang kuat. Serentak itu saya rasa badannya menggigil dan pahanya terketar-ketar.

Badannya dirapatkan dgn badanku dan terasa pancutan demi pancutan menerpa pangkal rahimku. Datuk Sam telah melepaskan benih-benih tuanya ke dalam rahimku. saya harap benih lelaki tua ini tdk akan tumbuh dan membesar dalam rahimku.

“Barang Winda sungguh sedap, sempit lubangnya, ” kata Datuk. saya hanya tersenyum. Datuk Sam terkapar keletihan di sebelahku. Dia meraba-raba payudara ku dan meramas-ramasnya perlahan. saya biarkan saja.

saya juga keletihan. Mungkin kerana agak lama berpisah dgn suamiku maka batang cina tua ini sedap juga rasanya. saya sempat mengalami orgasme bila cairan hangat menerpa rahimku tadi.

saya puas walaupun rasanya tak setanding dgn suamiku. Selepas itu saya ke bilik air membersihkan badanku agar pekerja lain tdk curiga tentang apa yang berlaku. Setelah siap saya dan Datuk Sam mengemaskan diri, Datuk memberiku sekeping cek tertulis seribu empat ratus ringgit.

Bagi saya tak rugi saya melayan bossku dgn baik kerana saya juga mendapat habuan. saya dah rasa batang bersunat punya suamiku dan batang berkulup punya Datuk Sam.

saya suka kedua-duanya.
***