Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang

Teringatkan kisah ini membuat saya takut, ngeri dan tambah pasrah dengan keadaan. Apabila hawa nafsu telah menguasai segenap ruang dlam jasadku, maka akal tidak berdaya lagi hendak berfungsi. aku masih ingat lagi ketika menyewa di kawasan perumahan kampung di Keramat.
Rumah papan deret tiga pintu, sebelah kiri pula awek-awek kilang. Kak Dinna, Kak Rossy dan adalah dua tiga orang yang lain. aku pula bersama empat orang lagi.

Oleh kerana saya yang dilantik sebagai ketua rumah, maka untuk saya satu bilik belakang dan tak berkongsi dgn orang lain. Aktiviti saya bila malam menjelma. biasalah, tak suka campur dgn hal2 member lain.

Maka panjat siling dan merangkak kemudian mengintai jiran sebelah Kak Iza dan abang Ucop buat projek. Ehem! Berbagai gaya dan rentak mereka melayar bahtera asmara, ini membuat saye terkedu dan terfikir.

Ganas juge orang melayu ni main. Balik aje ke bilik aku, biasanya member kecil saye tue lah yang jadi mangsa si tangan ganas. ! Ehem. ! Tapi saye tak mainlah dgn sabun atau losyen, takut nanti kejantanan saye akan pudar.

Jadi dalam bilik saye tu memang ada tersimpan sebotol minyak kelapa asli untk kegunaan saye mengurut sampai melepaskan hajat nafsu aku. Adegan-adegan Kak Iza dan Abang Ucop tu memanng sering menjadi bahan untuk khayalanku.

Entah macam mana mahu jadi satu cerita. motor pula pancit. So berkejarlah saye naik bas mini untk pergi dan balik ke pejabat. Fuh. masa saye balik, dalam bas yang sendat macam tin sardin tu, maka bergeselanlah aku.

Himpit menghimpit tu dah tak jadi hal. Tapi saye ni jenis hanyut punya kaki. Mulalah rasa stim semacam. Kena pula berdiri di sebelah gadis cun yaang bonjolan di dadanya oh besar bolih tahan!

aku tak lepas peluang. Apalagi intailah nampak lurah yaang dalam tu. kepala dah khayal. member kecil dah tegang mengeras. Sedar tak sedar gadis tu dah ada kat depan aku.

Orang lak makin ramai. Tup-tup terpakinglah member kecil saye tu kat alur jubur gadis kat depan saye tu. Ish. gadis tue senyum semacam. matanya pula kuyu. hehehehehh tentu tengah layan stimlah tu.

Ting. loceng saye tekan. dah sampai. Sempat juge saye raba jubur gadis tu. Oh keras dan padat! Kalau dapat! memangg lumat ku kerjakan. Sampai kat rumah dahh 7.30 malam.

Sunyi aje. Member semua dah keluar. Tambah pula malam minggu. So saye macam biasalah, operasi mengintai. Tengok2 jiran sebelah gelap. Ehem. saye cuba-cuba merangkak ke sebelah rumah awek – awek kilang tu.

Sunyi aje. tapi bilik yaang berkongsi dinding dgn bilik saye tu cerah. ada lampu terpasang. Apa lagi intailah. tengok-tengok Kak Dinna sdang tidur berkemban dgn cuma berkain batik. Ianya pulak terselak sampai nampak peha gebunya yaang putih melepak tu.

Apalagi. terus tegak mencanak member kecil saye ni. Tak tahan sangat saye malam tu. Meluap luap hajat saye mahu merasa macamana yaang dikatakan sedapnya park kote dalam kemaluan wanita.

Heheheheheh. ! aku turun ambil pisau ambil kain pelikat sehelai. bungkus kepala macam ninja dan naik balik. Lepas tu saye turunlah ke rumah awek kilang tu. aku hampiri Kak Dinna dan acukan pisau ke lehernya.

Heheheheeh. dahh macam mahu merogollah nie Tapi Kak Dinna senyum aje. die tak terkejut langsung! “Eh. Hatim mahu rogol Kak Dinna ke?” Kata Kak Dinna.

Apalagi. terkejut beruk aku. Pisau di tangan pun terus jatuh. kaki dah mengeletar ni. Tak tahu mahu buat apa. Gelaplah dunia saye ini! Mana mahu saye taruh muka ini.

Bila dah masuk paper. satu Malaysia akan tahu yaang saye ni seorang perogol! Hancur masa depanku. Itulah bermain di fikiran aku. Terus sahaja saye melutut memohon maaf.

“Nampak gayanya untk tempoh beberapa tahun ni, Hatim berumah kat penjaralah jawabnya. Itu pun selepas dubur Hatim yaang licin tue dicacatkan dgn beberapa sebatan. Bila dah tamat tempoh penjara tu nanti, barulah Kak Dinna maafkan Hatim.” “Tolonglah jangan bawa aku ke muka keadilan.” sambil berlinangan airmata saye menagih belas budi Kak Dinna.

“Boleh. Tapi berat syaratnya!” Kata Kak Dinna sambil menarik badan saye hingga terbaring di sebelahnya. “Hatim sanggup apa saja. asalkan Kak Dinna tolong lepaskan Hatim.” dengan nada yang amat terdesak, saye mempersembahkan keakuranku.

“Kak Dinna bolih lepaskan Hatim dari hukuman undang undang. jika Hatim sanggup merelakan diri terhadap apa jua yaang akan Kak Dinna lakukan ke atas tubuh Hatim ini.” Bisik Kak Dinna.

Sambil tangannya terus membuka dan melondehkan seluar aku. Terkejut saye bila die pegang member kecil aku. Kemudian die mengurut pelir saye tue turun naik pula. Fuh. syok gila saye dibuatnya.

100 kali lebih sedap dari tangan sendiri. aku memejamkan mata sambil menggigil kesedapan. Segala ketakutan dan kepanikan tadi terus hilang. dalam kelunakkan khayalan yaang mengasyikan itu, saye tak berapa sedar apa yaang berlaku di sekeliling aku.

Hanye tiba tiba saye rasa member kecil saye tu dah dihurungi kehangatan dan kebasahan. Bila saye buka mata, rupanya Kak Dinna dah berada di hujung kakiku. member kecil saye tu dah tersembat di dalam mulut Kak Dinna.

Dikulumnya member kecil yang dah tak lagi kecil tapi dah keras berkilat-kilat. Dihisapnya macam makan ais krim aja. Tak lama die mengulum tue saye mula rasa mahu terpancut. Jadi saye pun memberitahunya.

“Kak Ina! Sedap sangat ni. Hatim tak lih tahan lagi. Nanti bersembur kat dalam mulut Kak Dinna!” Kak Dinna cuma senyum dan masih teruskan juga. Apa lagi terangkatlah jubur saye bila saye melakukan tembakan liar di dalam mulut Kak Dinna.

Ish daring betul akak seorang ni, fikir aku. Tapi apa boleh buat, bila dah pancut sperma tu tentulah keletihan. Tapi ternyata Kak Dinna tak puas dgn apa yang berlaku itu.

Hehehehheheheh. Katanya susah mahu dapat peluang macam ni. Kalau dah dapat tu, biarlah menjadi kenangan abadi yaang tak dapat dilupakan. Kak Dinna pun mulalah menagih syarat janji penyerahan tubuh aku.

Digeselnya batang kote saye yaang telah mengecut dgn kedua dua belah tapak tangannya. Perlahan-lahan dijilatnya batang kote saye yang tengah layu itu termasuklah telur telurnya sekali. Sebagai menepati kehendak syarat janji yaang telah ku persetujui tadi, saye biarkan jer penaklukkan Kak Dinna itu.

Ketika tengah bagus saye melayan perasaan, tiba tiba Kak Dinna bangun dan merelaikan ikatan kain batiknya. Maka terserlahlah segala rahsia yaang selama ini disembunyikan dari pandangan umum. Jelaslah Kak Dinna tidak berbra dan berpanties.

Biasalah orang dah mahu tidur kot. Kemudian die kembali baring di sebelah saye dan mulalah digeselnya kote saye yang diparknya di antara celahan kedua gunung yaang subur itu. smbil itu tangannya mengetel puting buah dadaku.

Fuh ini yang buat saye tak tahan. saye terus hanyut gila. dalam hati saye tertanya tanya kat manalah akak seorang ni belajar buat cam ni? Sesekali tue digeselnya kat celah pahanya.

Kiri dan kanan. Apalagi. koteku yaang macam dah educated tu. apabila diperlakukan sedemikian, mulalah memberi reaksi dan tindakbalas yaang sepontan. Ia terus keras menegang macam tiang seri. Perlahan-lahan Kak Dinna datang merangkak mencangkung di atas koteku yaang sedang tegap berdiri itu.

Slow slow die turunkan badan die dan perlahan-lahan kote saye tenggelam dimamah rekahan antara dua pahanya itu. Kehangatan dan kebasahan di sekitarannya boleh dirasai. Tapi saye juga mulai tahu bahawa ini bukan kali yaang pertama kote menerjah masuk ke dalam kemaluan Kak Dinna.

Meskipun begitu , inilah yaang pertama kalinya untuk aku. Aksi turun naik turun naik telah bermula. Pada masa yaang sama, diciumnya bibir aku. blh terasa kekadangnya buah dada Kak Dinna menyentuh dadaku.

Lepas tu ditariknya badanku dan kita duduk berdepan. payudaranya disuakan kat mulut aku. Apalagi, saye pun mula menjilat di sekeliling puting. Sesekali saye menggigit manja dan menghisapnya. Ehem.

Terangkat Kak Liza. mungkin die terkocak dgn kesedapan yaang tak terkira. aku mula mengimbas kembali adegan-adegan Kak Iza dan Abang Ucop sebagai panduan. Perlahan-lahan saye membaringkan Kak Dinna.

Ini membuatkan posisi saye berubah dan berada di atas pula. Aksi tarik menyorong mula menguasai rentak. Tarik dgn perlahan dan disorong dgn laju. Rentak ini membuat Kak Dinna hilang tempo kawalan.

Kepalanya ke kiri ke kanan sambiil tangannya mencakar belakang ku. Ketegang suasana mula terasa. mungkin Kak Dinna dahh menghampiri klimax. aku makin merancakkan tempo. Kak Dinna menjerit. “Ah. uh. ehem. oh. laju. laju. ” Fush.

Saye mula memperlahankan rentak. Tubuh Kak Dinna juge mula mengendur. aku pun berhenti tarik menyorong dan membiarkan kote ku parking di dlam faraj Kak Dinna. aku dapat bertahan lama kali ini.

Mungkin sebab saye dak pancut mani ku yaang pertama tadi. aku membiarkan kesunyian menguasai situasi. Biarlah Kak Dinna berihat seketika sebelum saye kembali beraksi. aku menarik keluar kote ku dan mula mengundur sampai ke hujung kaki Kak Dinna.

Aku mula menjilat perutnya sampai ke pangkal peha dan sesekali singgah di alur farajnya. “Ah!” keluh Kak Dinna. Di dlam keadaan hutan yaang nipis itu, dapat saye melihatkan lelehan air.

Mngkin mazi dan mani yaang bercampur. Pada alur bibir yaang kemerahan itu, saye mula menerokainya dgn lidah. Menjilati persekitaran bibir faraj telah membuatkan Kak Dinna kembali dilanda kesedapan. Hasil dari rangsangan tersebut, Kak Dinna terdesak untk membuka kangkangnya seluas yang mungkin.

Maka mudahlah kerja saye untk mencari sasaran. Sebutir mutiara telah ku jumpa dan ku jilat jilat selagi mau. Terangkat angkat dubur Kak Dinna krn dibangkitkan oleh rasa kesedapan yaang tak terhingga.

Lurah dendamnya kembali banjir. Sekejap ku jilat dan seketika lagi ku hisap untk membuka segala ruang nafsu. Rambut ku ditarik-tarik sambiil jubur Kak Dinna terangkat. “Oh. sedap. Kak Dinna tak tahan Hatim buat macam ni. Oh. Please. put it in.” Rintih Kak Dinna.

Tapi saye masih lagi puas menerokai farajnya. Lidah ku terus melanjutkan penjelajahan memasuki terowong nafsu Kak Dinna itu sedalam yaang mungkin. Apa lagi. bagaikan empangan pecah jadinya. Berbuak-buak air menbanjiri setiap ruang sampai melimpah keluar.

Lalu saye mengalirkannya supaya membasahi pintu bontot Kak Dinna. Perlahan-lahan jari ku bermain di alur bontot yaang membuatkan Kak Dinna tambah kesedapan. “Tolong Hatim. masukkan. Kak Dinna dahh tak boleh tahan ni!” Rintihnya.

Kini saye telah menguasai segenap rentak. Perlahan-lahan saye bangkit dan menusukan koteku ke dlam faraj Kak Dinna. Kebasahan di situ menyenangkan kelancaran perjalan keluar masuk kote ku. Kusorong tarik koteku kat dalam farajnya.

Tiba tiba saye tengok Kak Dinna dahh semacam je. Kepalanya berpaling ke kiri dan ke kanan. Tangannya kurasa macam mencakar kat belakang aku. Kakinya pula kemas merangkul pinggang ku bagi menahan kesedapan.

Makin laju saye sorong tarik. makin kuat rangkulan dan cakarannya. Apabila saye rasa dahh hampir ke kemuncak kejayaan, aku tusuk kote ku sedalam-dalamnya. “Ah. ” aku meraung sambiil tembakan liar dilepaskan.

Ianya disambut dgn kemutan bertubi tubi dari dinding-dinding faraj Kak Dinna. aku dilanda rangsangan kesedapan yaang tak dapat digambarkan dgn kata-kata. Bibir kite bertaup rapat sambiil lidah kite bergelutan.

Bila keadaan kembali tenang, Kak Dinna bangun dan terus menuju ke dapur. die membuatkan sedikit minuman untk menghilang keletihan. aku pulak terus ke bilik air untk mencuci member kecilku.

Smbil minum kite berborak. Maka pecahlah tembelang aku. Rupanya selama ini Kak Dinna tahu akan apa aktiviti malam ku. Selain dari panjat siling, saye melancap pun juge Kak Dinna tahu.

Inilah yaang membuat Kak Dinna selalu pasang angan-angan untk ditiduri oleh aku. Rupanya saye dijadikan objek khayalannya semasa melayan nafsu ketika berahi. Oh. dlam saye mengintai orang. rupa-rupanya ada orang lain pula yaang mengintai aku.

Hehehehehehehheheehhe. Kalau saye atau Kak Dinna inginkan seks, signalnya ketuk ajer dinding dua kali. Kalau ada reaksi atau balasan yaang juge berupa ketukan dua kali, biasalah, saye akan panjat dan masuk ke bilik Kak Dinna.