Awek ku anak dara berusia 2

Smbungan crita 3 hari aq seksa dy kat umah …..

Aq kol dy nk jmpe dy .. Dy pnya x nk jmpa aq mcm2 dy bg alasan .. Aq trus send gmbar bogel dy yg trikat tu … Dy x de plihan trus dy stuju …

Aq pn mlam tu g ambk dy n aq ajak dy g tmpat ksukaan aq … Aq tnya dy npe tkut sgt nk jmpe aq n dy ckap aq ni mnakutkan ska pksa dy buat sex … Aq ckap tu dh mmg hobi aq ..

Dy ptus ngan aq mlam tu tp aq ckap lau ptus aq sebarkan gmbar n vdeo sex dy.. Trus tkut …
Aq gtau dy aq nk dy pkai stokin n spender 2 psang 4 hri x blh tukar … Dy akur dgan prmintaan aq aritu ..

Aq antar dy blik aq gtau dy nnty buat la cmne pn supaya aq nk dy dduk umah aq 3 or 4 hari n pndai2 la dy tpu adik dy .. Aq ckap jgan gtau polis klu x dy tau la akibatnya …

Lpas 4 hari brlalu n aq g ambk dy tgahri tu kat tmpat yg aq jnji .. Aq bwak jlan2 dlu mkan2 n aq bwak dy blik umah bla mlam ( jiran2 nmpk ssah kang )

Aq swuh dy bkak smua kcuali 2 bnda tu la .. Mmg aq msa tu dh x than … Aq ttup mata dy ngan tuala kcik n aq gari tgan dy kat blakang .. Trus dy mrayu ‘ jgan wat i mcm ni .. I x nk mcm ni sakit la .. Pless jgan seksa i cmni … ‘

Aq trus ambk kain aq gumpal n aq sumbat lam mlut dy n aq ikat rpat dgan 2 lpis tuala … Dy mmpu mmmmmpppphhhhhhh je la … Aq tolak dy atas ktil .. Aq gari dy dlam bntuk ‘ X ‘ n aq lap bdan dy … Biasa la pluh2 msti ade kn .. Smpai pntat aq lap … Pastu aq kta kat dy ‘ biy mlam ni i enjut u 3 round nk ?? Aq ckap je mcm tu mlupur dy nk lpas kan dri ..  Siap mnjerit lg n aq ckap kat dy ‘ u nk buat ape pn dh x smpat .. U mlik i skang n i akn buat u puas mlam ni …

Aq pn trun dri ktil bkak boxer n aq naik je atas dy dh mrengek nk lpas kan dri .. Aq x hraukan aq jilat dri tengkuk smpai ke pntat … Aq bau spender dy ..
Fuuuhhhhhhh mmg stim bhai dgan bau 4 hri x bsuh .. Aq londehkan spnder dy aq jilat pntat dy smpai dy kejang mcm kne kjutan letrik … Sdap la tu

Aq pn msukkan trus la adik aq dlam pntat dy … Aq enjut smpai dy pgang hjung ktil mcm nk roboh pnya kuatnya … Hahahaha

Aq buat ngan dy 2 jam lbih .. Aq smbur bnih aq mmg mlimpah kuar dri pntat dy … Aq bg pkai spender blik n aq trtdo n bgun je aq tgok dy gerak2 .. Adik aq nk lg pntat dy aq pn enjut la dy lg .. Hahahaha mmg dy mnjerit la skit smlam x abih lg .. Abih je tu aq bkak mlut dy aq smbat adik aq msuk lam mlut dy ..  Mlupur dy sesak nfas isap adik aq … Aq bg dy mnum n mkan smua lpas tu .. Aq ikat mlut dy blik n aq pusing posisi dy mniarap sbb aq nk rsa lubang bntot dy …

Aq gtau je dy aq nk liwat dy trus lg agresif nk lpaskan dri tp x blh la kn … Aq ikat mlut dy kuat2 sbb aq tau dy akn mnjerit kuat .. Aq londehkan spender dy ckit aq kuarkan adik aq trus msuk lubang bntot dy … Dy mmg mnjerit bgai nak gila … X smpai stengah jam dy kejang mgkin sbb x than sakit n trus pngsan…
Fuuhhhhh sdap gler …

Mlam trakhir tu aq msukkan vibrator lam pntat dy .. Aq seksa dy kaw2 la …. Dy dh mcm owang kne sawan … Aq buat mlam tu bg dy x tdo … Aq seksa dy … Aq kuarkan vib tu aq enjut dy .. Agak puas pntat aq msuk kat bntot dy plak … Mmg puas beb …

Hari yg dy nk blik tu aq bwak dy g mndi smua … Dlam blik mndi aq gari dy n time tu pn aq enjut lg … Smua bnda tu aq ambk gmbar n buat knangan la … Aq bg pkai bju smua n aq antar blik tmpat yg aq jmpe dy aritu …

Aq still cntact lg ngan dy lau aq nk kn pntat dy … Dy pn mcm ikut je khendak aq skang sbb dy tkut gmbar dy dsebarkan …

Gmbar awek ku diikat

Sekian ….. 

Awek ku anak dara berusia 1

Dh lma aq x post mngenai stokin … K arini aq post mngenai awek aq … Awek aq ni aq knal dy dri group #### n aq pun tgok ctu kot2 ade awek yg ikut tste aq yg muslimah n brstokin .. Rupanya ada n x rugi msa aq scroll group tu utk cari taste aq …

Aq knal ngan sowang awek ni dlam lingkungan 30-an … Aq knal2 kat ws sbb dlam tu ade nom dy .. Aq pn chat la dy mle2 dy jual mhal n bla aq tbya dy awk ni npe x kwin lg n dy jwab biasalah jdoh x smpai lg …

Aq kwan ngan dy hmpir 4 blan n stu hari tu aq ajak dy kuar .. Dy tua dri aq hmpir 5 thun … Mle2 dy x nk tp lpas ayat phlwan nya kuar dy mngalah n akhirnya kuar ngan aq …

Aq g ambk dy kat umah kak dy n dy ni x de parent … Tggal ngan adik dy je … Adik pn dh brkeluarga so dy pn msti snggap kote pnya … Aq pn g la ambk dy … Aq nmpak dri jauh pkai jubah n pkai stokin tebal beb warna koko maching lak ngan jubah dy …

Borak pnya borak dlam keta aq g la tmpat yg pmandangan trbaik skitar kl … Aq mlamar dy jdi awek aq … Aq pgang tgan dy emmmmmmm lmbut gler tgan …adik aq pn trus naik mncacak la … Dy mmg ksunyian la tu spatutnya umo dy tu dh ada anak 2-3 tp dy blom khwin …

Nk djadikan cter aq ajak dy kuar mkan smua … Aq tnya dy ” syg x kat i ??
Dy blas mmg i syg kat u sgt2″

Otak aq dh x pkir bnda lain … Aq pn tnya dy x mrah ke i pgang tgan u ??
Dy ckap x sbb dy rsa slamat kat smping aq … Hahahahaha torbaikkkk la jwapannya …

Dy ni kje biasa2 je n ske wat kje2 utk parti politik … Mlam tu aq tnya dy nk tdo umah aq x ??
Dy ckap x nk la sbb nnty adik dy tnya …
Puas aq ayat tp x dpat .. Aq pn redha la … Keesokkan hrinya aq buat2 mrajuk ngan dy sbb dy x tdo umah aq … Puas dy pjuk aq last2 dy nk tdo umah aq …

Ari yg dy cuti aq swuh dy tdo umah aq n dy tpu adik dy ckap nk g tdo umah mmber lama so line clear la … Hahahahhaha

Aq tnya dy lau aq swuh buat ape pn nk x ??
Dy ckap ape pn dy akn.buat utk aq … Aq swuh la dy pkai pnties 2 psang n stokin tebal 2 psang slama 3 hari jgan tukar sbb aq nk bau pntat dy …

Kerna syg dy akur prmintaan aq … Lpas 3 hari aq g ambk dy n aq bwak g umah aq … Dy nk msuk pn mcm tkut2 … Aq sewa umah sowang so mmg clear sgt la …

Smpai je kat blik aq dduk blakang dy n aq pluk dy kuat2 n dy pn diam … Aq ckap kt dy aq nk ttup mata n ikat mlut dy sbb tkut jiran dgar dy jerit
Mle2 biasa la x nk tp akhirnya dy nk jgak …

Aq ttup mata dy n aq bkak smua bju n cma tggal panties n stokin je … Aq mmg gla sex n aq pkir ni la time aq nk rsa pntat yg fresh … Aq ikat mlut dy pkai tuala smpai dy blh mmmmmmmmppphhhhh je … Aq tolak dy atas ktil n dy plak x sngka aq nk gari dy …

Mlupur la kjap tp aq bsik kt dy ” relax syg … I ade ngan u ni …”
Dy diam … Aq dgan rakus trik spender dy tggal la pntat dy tidak prnah dteroka lg … Pink colour … Sllllrrrrpppppp aq jilat pntat dy n dy mcm nk ckap ssuatu tp mlut dy mmpu kuar ayat mmmmmmmmmppppphhhh je …

Dy mcm mnyesal rasanya sbb dy mronta nk lpaskan dri … Aq pn bkak boxer n adik aq dh siap sedia …. Bgus adik aq ni .. Hahahhaahahha
Aq pksa dy bkak kangkang n aq x pkir pnjang trus msuk adik aq lam.pntat dy … Mnjerit bhaiii …

Dara dy pn dh gone … Aq enjut dy mlam tu 3 round smpai lmbik aq krjakan … Bla dh pgi aq bkak mlut dy n dy kta dy nk blik … Aq x bg sbb aq ckap aq x puas lg … Dy mnta tlong dy nk blik n swuh aq lpakan dy … Dy dh buat slap bg aq teroka pntat dy …

Dy mrayu2 n aq x than dgar dy bsing aq ikat mlut dy n aq enjut dy smpai dy pngsan la … Aq tgok pepek dy dh merah … Aq ambk gmbar bogel dy klu2 dy nk ugut aq nk report polis sbb mcm aq dh rogol dy … Aq biarkan dy trikat 3 hri tu …

Dy bgun n hri aq nk hntar dy blik dy gtau aq dy nk wat report sbb aq pksa dy n lpas aq tnjuk gmbar bogel dy trus dy diam … Aq ckap lau x nk gmbar ni trsebar aq nk dy ikut arahan aq n bla aq dh puas ngan dy bru aq buang gmbar tu

Mngis2 dy n dy stuju secara pksa dgan arahan aq tu … Lpas bnda tu jdi lau aq nk pepek dy aq kol swuh pkai stokin n panties dy x kn tolak sbb tkut kn aq sebar gmbar dy …

Nnty aq ctakan cmna dy kne seksa ngan aq 3 hri kat umah aq …

Nntykan crita sterusnya k …….

CIKGU KALSOM

AKU mendapat kerja sementara sebagai guru sandaran. Aku mengajar matematik di sebuah sekolah rendah. Di sekolah, aku meminati seorang guru yang mengajar subjek bahasa melayu. Kalsom namanya dan dia berumur dalam lingkungan 42 ketika itu. Suaminya promoter dan pemandu van rokok. Mempunyai 2 orang anak. Cikgu Kalsom memiliki wajah yang cantik, hidungnya yang sedikit mancung itu menampilkan dirinya seperti seorang berdarah kacukan melayu-mamak. Kulitnya yang putih dan cerah itu memberikan pandangan yang menawan. Meskipun tubuhnya agak besar, maksud ku tidak gemuk, cuma besar dan tidak mempunyai shape yang menarik namun dia memiliki ciri-ciri yang ku geramkan.
Pehanya yang gebu dan betisnya yang membunting seringkali memberikan debaran di dada ku setiap kali aku memandangnya. Lebih-lebih lagi jika dia memakai pakaian favourite ku iaitu baju kurung hijau berkain satin kuning yang terbelah di hadapan, baju kurung satin putih dan baju kurung bunga-bunga hijau. Wajahnya yang cantik itu juga seringkali menaikkan nafsu ku. Dengan tudungnya yang kemas membalut kepalanya, aku seringkali tewas melancap sendirian di bilik air sambil membayangkannya. Namun, ada satu lagi yang benar-benar membuatkan aku begitu teringin sekali untuk memiliki dirinya. Sesungguhnya cikgu Kalsom memang bertuah memiliki buah dada yang besar. Buah dadanya seringkali mencuri tumpuan guru-guru lelaki dan aku tidak terkecuali. Sudah bergelen air mani aku bazirkan gara-gara keberahian ku kepadanya tidak dapat ditahan. Keinginan ku untuk memilikinya telah mendorong ku untuk menjadi lebih gentleman dan berani melakukan maksiat.

Aku memang gemar berbual dengan guru-guru yang sedang free di bilik guru. Pada hari itu, aku memang bernasib baik kerana hanya aku dan dia sahaja di bilik guru sementara kebanyakkan guru lain masih mengajar dan ada juga yang mengikuti acara sukan antara sekolah di sekolah lain. Untuk menuju ke meja ku, aku akan melalui mejanya dimana aku akan melalui belakang tubuhnya yang sedang duduk di kerusi. Dari pantry, aku mencuri-curi pandang sambil buat-buat membuat air, namun mata ku tidak lepas dari memandangnya. Aku kemudian tersedar bahawa dia ingin bangun dari kerusi dan dengan segera aku buat-buat menuju ke meja ku.

Sebaik sampai di belakangnya, cikgu Kalsom yang tidak sedar aku melalui belakangnya terus bangun dan memusingkan badannya membuatkan kami berlaga dengan kuat. Memang timing aku tepat pada masa tu. Akibat dari perlanggaran tubuh kami yang kuat tubuhnya hampir rebah ke belakang. Aku yang memang sudah penuh dengan akal lantas memautnya dan terus memeluk tubuhnya erat. Dalam keadaan tubuhnya yang hampir terlentang itu, dia juga turut memaut tubuhku dan ini membuatkan pelukan kami semakin erat dan rapat. Tubuh gebunya yang licin dibaluti baju kurung satin putih itu aku ramas penuh geram. Kemudian aku menarik tubuhnya supaya dapat berdiri tegak dan stabil dan kemudian aku melepaskan pelukan ku.
“Cikgu Kalsom, maaf, saya tak dapat nak elak tadi. Cikgu Kalsom tiba-tiba je bangun dan pusing mengadap saya” aku berpura-pura meminta maaf.
“Ohh, tak pe. Saya juga minita maaf. Sepatutnya saya tengok-tengok dulu tadi. Awak ok?” tanya cikgu Kalsom penuh innocent.
“Saya ok, cikgu Kalsom ok?” aku pula bertanya dan berbuat baik seperti malaikat, sedangkan tanduk dah sebesar dunia atas kepala time tu, cuma tak nampak je.
“Saya ok, saya nak ke pantry tadi. Maaf ye..”cikgu Kalsom kembali meminta maaf.
“Tak pe cikgu.. ” aku terus menuju ke meja ku setelah mengetahui bahawa dia ingin ke pantry.
Dari meja, aku perhatikan tubuhnya berjalan menuju ke pantry. Baju kurung yang licin membalut tubuhnya kelihatan sendat mengikut bentuk tubuhnya yang mampat dan gebu. Aku serta merta menggosok batang ku dari luar seluaar dan membangkitkan rasa ghairah semakin mengembang. Aku nekad, aku mesti dapatkannya. Aku mesti pancut di tubuhnya yang dibaluti baju kurung satin putih itu hari ini juga. Bukan senang nak dapat line clear dan berdua sahaja dengan dia macam tu. Aku terus bangun dari kerusi dan menuju ke pantry.

Di pantry, aku lihat cikgu Kalsom sedang mengisi air panas di dalam mug. Dia menyedari kehadiranku. Dia menoleh dan tersenyum kepada ku yang sedang tercegat memerhatikannya di pintu. Kemudian dia kembali menumpukan kepada aktivitinya membuat air. Aku berjalan perlahan-lahan menghampirinya dalam debaran yang semakin kencang.

“Nak air ke? Nak saya buatkan?” tanya cikgu Kalsom tanpa memandang ku yang sedang berdiri di sebelahnya.
“Err.. tak apa cikgu Kalsom. Saya baru lepas minum tadi. Sebenarnya saya nak minta maaf pasal tadi.” kata ku gugup.
“Ehh.. tak ada apa-apalah. Saya tak kisah, lagi pun bukan salah awak. ” kata cikgu Kalsom sambil memandang ku.
“Bukan pasal itu cikgu, tapi pasal tadi masa cikgu nak terjatuh, saya…. err… ” aku gugup hendak meluahkan kata-kata.
“Apa dia, cakaplah..” cikgu Kalsom meyakinkan ku sambil membancuh minuman tanpa memandang ku yang sedang berdiri di sebelahnya.
“Saya peluk cikgu Kalsom. Bukan tu je, tapi saya raba sekali tubuh cikgu.. Maaf ye cikgu Kalsom..” aku meminta maaf perangkap dalam debaran.

Cikgu Kalsom terdiam, sudu yang mengacau air di dalam mug terhenti serta merta. Kemudian tanpa memandang ku, dia kembali mengacau minumannya sambil tersenyum sendirian.

“Tak pe.. saya tak kisah. Lagi pun bukan ada sesiapa nampak kan.. ” kata cikgu Kalsom membuatkan aku bersorak girangan di dalam hati.
Nampaknya aku ada peluang, perangkap sudah semakin mengena sasaran nampaknya. Memang bijak betul aku mencari helah untuk menikmati tubuhnya.
“Betul ke cikgu tak kisah saya pegang-pegang tadi?” tanya ku lagi.
“Ye, tak apa.. ” jawabnya ringkas.

Aku hampiri cikgu Kalsom serapat yang boleh tanpa menyentuhnya. Perlahan-lahan aku usap-usap lengannya. Kelicinan daging gebunya yang dibaluti baju kurung satin itu membuatkan aku semakin ghairah. Sesekali aku ramas-ramas lengannya.

“Zin.. awak nak buat apa ni?” tanya cikgu Kalsom sambil tersenyum memandang ku.
“Cikgu cantiklah, saya tak dapat tahan untuk peluk cikgu tadi. Lagi pun cikgu tak kisahkan? Sementara tak ada orang lagi ni, bagi saya pegang tubuh cikgu sekali lagi ye… ” suara ku lembut seperti berbisik ke telinganya.
“Awak suka saya ke? Saya ni kan dah tua. Anak dah 2 orang dah. Bini orang pulak tu. ” cikgu Kalsom cuba menguji nampaknya.
“Saya tak kira, saya nak juga… saya nak juga… Kalsom…… ” tangan aku terus merangkul tubuhnya dan bibirku terus melekat di bibirnya.

Tanpa mengelak, cikgu Kalsom terus menerima kucupan dari ku dan memberikan tindak balas yang mengasyikkan. Kami kemudiannya berpelukan sambil berkucupan di dalam pantry. Tangan ku puas meraba seluruh pelusuk tubuhnya hingga aku akhirnya berjaya meraba tubuhnya dari dalam bajunya. Hook branya ku buka, buah dadanya yang besar itu akhirnya membuai-buai terdedah dari baju kurungnya yang ku selak ke atas. Berkali-kali aku menelan air liur melihat buah dadanya yang aku geramkan selama itu akhirnya berada di hadapan mata. Aku usap buah dadanya dan ku ramas-ramas perlahan. Selama ini, sepanjang pengalaman aku bersetubuh dengan wanita, tidak pernah aku menikmati buah dada sebesar milik cikgu Kalsom.

Seperti betik yang sedang mengkal, putingnya yang sederhana besar dan berwarna kehitaman itu aku hisap seperti bayi kecil gamaknya. Cikgu Kalsom membiarkan perbuatan ku. Sambil tersenyum, dia menetek sambil memandang ku. Aku yang sedang sedap menghisap tetek cikgu Kalsom yang besar itu lantas mengeluarkan batang ku dari zip seluar yang telah ku buka. Aku hunuskan batang ku yang keras berurat itu ke arah peha cikgu Kalsom. Oleh kerana kedudukan ku yang membongkok itu, maka sukar untuk aku merapatkannya secara berhadapan. Lalu aku terus beralih ke bahagian kiri tubuhnya. Dengan mulutku yang masih tak mahu lepas dari teteknya, aku merangkul pinggang cikgu kalsom dari tepi lalu aku rapatkan batang ku ke pehanya.

Kelicinan kain satin yang dipakai cikgu Kalsom menyentuh kepala batang ku dan ianya membuatkan batang ku semakin mengeras dan nafsu ku semakin berahi. Tangan kiri ku pula meraba perut dan tundunnya yang tembam dan masih terselindung di balik kain yang dipakainya.

Tekanan dan geselan batang ku di pehanya yang dibaluti kain yang licin itu telah membuatkan cikgu Kalsom menyedari akan tindakan ku yang semakin berani itu. Dia terus meraba-raba mencari batang ku dan akhirnya dia menggenggamnya erat.

“Awak ni.. dah tak tahan ye?” bisik cikgu Kalsom kepada ku.
Aku memandangnya, kelihatan matanya meliar melihat keadaan di luar pantry. Takut ada orang datang. Lalu aku lepaskan teteknya dari mulutku. Aku kembali berdiri tegak mengadapnya dari sisi sambil terus merangkul dan merapatkan tubuh ku ke tubuhnya.
“Saya tak tahan cikgu.. Cikgu Kalsom pegang apa tu?” aku sengaja menguji cikgu Kalsom.
“Saya pegang burung yang dah gatal ni. Kerasnyaaa… hmmm… ” jawab cikgu Kalsom sambil menggenggam batang ku geram.
“Suami cikgu punya ada macam saya punya?” tanya ku untuk menambah berahinya.
“Lebih kurang, cuma awak punya.. mmm… keras sangat laa… ” jawab cikgu Kalsom tersipu-sipu.
Aku yakin cikgu Kalsom sudah semakin bernafsu ketika dia memegang batang ku itu. Reaksinya sama seperti ketika aku bersetubuh dengan kak Sue dahulu. Hembusan nafasnya semakin kuat, seiring dengan tangannya yang menggenggam batang ku semakin kuat. Aku kemudian mengucup bibirnya sambil tangan ku meraba-raba punggung dan perutnya yang membuncit itu. Tundunnya sesekali aku ramas dan usap penuh geram. Kelicinan kain satin putih yang membalut tubuhnya membuatkan nafsu ku semakin membara. Cikgu Kalsom mengucup bibirku penuh nafsu. Tangannya sudah mula merocoh batang ku dan sesekali dia menggosokkan kepala batang ku di peha gebunya yang licin itu.

“Saya nak cikgu Kalsom… ” kata ku berbisik kepadanya.
“Nak apa” jawab cikgu Kalsom sambil tersengih.
“Saya nak cikgu… Please… ” pinta ku seperti menagih simpati.
“Sini tak boleh, bila-bila masa je cikgu-cikgu lain boleh masuk… Lain kali ye.. ” cadangnya kepada ku.
“Cikgu lancapkan pun tak apa. Sekurang-kurangnya saya tak kempunan hari ni. Boleh ye sayang… “pinta ku kepadanya.
“Ok… ” jawab cikgu Kalsom sambil tangannya terus melancapkan batang ku.

Sambil dia melancapkan batangku, aku kembali membetulkan pakaiannya. Hook branya ku kancing semula dan baju kurung yang ku selak tadi ku turunkan semula menutupi tubuhnya. Kemudian aku kembali meramas dan mengusap seluruh tubuhnya yang gebu itu.

“Cikgu… saya suka cikgu pakai baju kurung satin ni. Buat saya tak tahan.. ” aku merintih kenikmatan dilancap oleh cikgu kalsom.
“Ye ke.. suka kain satin yang licin ni? Ok, kalau cam tu, macam mana kalau.. saya buat macam ni… ” kata cikgu Kalsom sambil tangannya membaluti batang ku dengan kain baju kurung satinnya yang licin itu.
“Sedap tak?” tanya cikgu Kalsom sambil tangannya melancapkan batang ku menggunakan kain baju kurungnya.
” Ohhh… sedapnya cikguuu….. “aku semakin berahi tatkala cikgu Kalsom melancapkan batang ku.
“Cikgu… saya nak terpancutt… uuhhhh… ” aku memberi amaran kepadanya.
Cikgu Kalsom nampaknya terus melancapkan batang ku tanpa menampakkan tanda-tanda hendak berhenti. Aku yang semakin kekejangan hampir ke puncak itu memeluk tubuh cikgu Kalsom penuh nafsu.
“Hmm.. keras betul lah awak punya ni… Sayang rasanya nak saya lepaskan… ” cikgu Kalsom nampaknya betul-betul geram dengan batang ku.
“Cikgu Kal… Sommmm….. OOhhhhhh….. Kalsommm… sayangggg… ” aku merintih serentak dengan pancutan air mani yang memancut keluar.

Cikgu Kalsom melancap batang ku yang berdenyut-denyut di dalam genggamannya. Wajahnya yang cantik itu aku tatap penuh berahi. Kemerah-merahan wajahnya menerima pancutan air mani ku yang banyak di tubuhnya itu. Batangku seperti diperah-perah tangannya.

“Banyaknya air mani awak Zin.. ” Cikgu Kalsom seperti terkejut sebaik dia melihat batang ku yang selesai memancutkan air mani di dalam genggamannya.
Air mani ku yang terpancut itu kelihatan meninggalkan kesan basah yang amat besar dan banyak di baju kurungnya. Oleh kerana baju kurungnya berwarna putih, jenis satin plain pula tu, maka ianya dapat dilihat dengan jelas.

“Macam mana cikgu, nanti cikgu nak cakap apa kalau orang tegur kesan basah ni.” aku bertanya ingin tahu.
“Takpe, saya cakap je air tumpah.. Balik nanti saya cuci lah. Lagi pun bukan ke kejap lagi habis waktu sekolah.” cikgu Kalsom menerangkan kepada ku.

Aku menangguk setuju. Selesai sahaja perbuatan terkutuk itu, segera kami pergi ke meja masing-masing. Pada waktu pulang, aku terlihat cikgu Kalsom menunggu kehadiran suaminya di porch sekolah. Dia ternampak kelibat aku memerhatinya. Dari jauh aku lihat dia tersenyum kepada ku dan sambil itu dia memandang ke bawah, menunjukkan dia menggunakan fail sebagai penutup kesan tompokan air mani ku di baju kurungnya. Aku mengangguk memahami taktiknya dan terus berlalu dari situ menuju ke tempat letak motorsikal.

KISAH ANAK PEREMPUAN YANG GERSANG

Sayang, kamu ada di dalam?”

Tanpa menunggu jawapan dariku, dia menolak pintu bilik dan berdiri melihatku. Aku hanya merenung bayangnya yang kemudian datang menghampiri katilku sebelum melabuhkan punggungnya. Aku tidak memberi apa-apa respon dan terus membuat kerja rumahku. Aku dapat melihat dia memerhati sekeliling bilikku. Bilik yang biasa; berwarna putih, ada sebuah cermin besar di tepi pintu sesuatu yang semua gadis remaja seperti aku perlukan, sebuah alamari baju dan katil. Oh, dan meja belajar yang aku sedang duduk.
Aku bukan dilahirkan dari keluarga yang mewah, juga tidak  keluarga yang susah. Aku mempunyai rupa yang biasa, dengan tinggi 165cm, saiz tetekku 34B sesuai dengan usia 16 tahunku. Ada sesekali budak lelaki sekolahku mengajak aku keluar, jadi aku rasa aku ni agak cantik, tapi sederhana. Segalanya tentang aku adalah sederhana. Melainkan dia; ayahku.

Aku terdengar bunyi kakinya menghentak lantai perlahan untuk mengalih perhatianku. Aku pusing melihatnya. Dia tersenyum dan berdiri. Dia membuka butang bajunya satu persatu, menyerlahkan badan yang digemari ramai wanita. Walaupun berusia 45 tahun, dia masih lagi kelihatan tegap dan sasa. Mungkin disebabkan kerjanya sebagai ahli bomba menjadikan fizikalnya begitu.

Baju kemajanya sudah berada dilantai. Kini di membuka seluar jeansnya perlahan-lahan melurut ke bawah. Yang tinggal hanya boxernya yang berbonjol di tengah. Aku melihat mukanya. Die masih tersenyum. Mungkin bangga dengan asetnya. Ya, untuk lelaki berusia 40-an dan masih mampu tegang sebegitu, aku rasa dia patut bangga. Tak ramai lelaki yang bernasib baik seperti dia.

Dia melurut boxernya ke bawah, menyerlahkan batang 8 inchi yang tegang. Berair di kepalanya. Di waktu siang hari, pukul tiga.

“Ayah” Aku mengeluh.

Kami tidak pernah bersetubah di waktu siang. Semua jerit keluh berlaku di malam hari. Di dalam kegelapan yang sering membangkitkan dahaga akan kehangatan tubuh insan lain untuk mengecapi nikmat dunia yang tidak terperi.

“Mel sayang” Dia datang mendekatiku. Tunduk merenung mataku. Tangannya mengoles pipiku. “Ibu de kat rumah la, ayah. Baik ayah pakai baju balik sebelum dia masuk tengok ayah merogol pantat anak dia. Ayah ni dah kenapa?” Tanganku menolak dadanya. Ya, aku memang selalu bercakap sebegitu. Namun tiada kesan apa pada ayahku.

“Ibu pergi beli barang. Jadi yang tinggal hanya kita berdua sayang” Dia kembali tersenyum.

“Cepat tanggalkan baju. Mungkin pergi dalam 20 minit” Dia menepis tanganku dan satu ciuman hinggap di bibirku. Aku melihat batangnya yang masih tegang.

“Tak boleh la ayah. Ni waktu siang”. Dia tidak menghiraukanku dan terus mengucup pipiku, turun ke leherku. Tangannya menjalar turun kebawah di tempat yang aku selalu ingin dia sentuh. “Ibu mungkin tak pergi lama. Kita tak boleh buat ni la ayah. Benda ni salah” Kata-kataku hanya sia kerana nafasku sudah tidak menentu. Ciumannya meruntuhkan benteng dinding dalam diriku.

“Oh sayang. Ayah mahukan kamu. Ayah nak kamu sangat-sangat” Dia memeluk tubuhku dan sekelip mata badanku sudah rebah di katil sebelah meja belajarku. Setiap kali kami bersetubuh, kami lakukannya di katilku. Tak pernah di katil ibubapaku. Setiap inci katilku pernah dipenuhi oleh maninya, atau maniku. Kadangkala aku terasa terhina tidur di sini. Namun, batang ayahku semakin membesar, berkilau di depan mataku. Aku hanya menelan air liur.

Menyedari aku memerhati batang, tangannya menekap di batangnya. mengurut perlahan-lahan menatap mataku. “Tengok betapa besar batang ayah. Ni kerja sayang la. Sayang sukakan? Ayah tau sayang suka” Dia menarik tanganku dan letak di batangnya. “Ayah tak boleh kerja hari ni. Ayah terbayang pantat Mel. Pantat Mel yang ketat dan berair tu” Dia memejam mata dan mengeluh.

“Batang ni tegang satu hari sayang. Ayah tau Mel nak batang ni masuk dalam pantat Mel sebelum ibu balik. Tanggalkan baju!” Dia mengoyakkan separuh bajuku. Dalam sekelip mata, baju dan bra ku sudah jatuh ke lantai.

“Ayah dah bukak baju Mel. Cepat, bukak seluar Mel” Aku tidak memberi respon, menyebabkan dia semakin mengganas. Dia cuba menanggalkan seluar jeansku, tetapi tidak berjaya. “Cepat bukak seluar ni betina sundal!”

Aku membuka kancing dan menanggalkan seluar perlahan-lahan. Dia mencium leherku sambil mengusap kedua-dua tetekku. Aku mengeluh perlahan. Ayah memicit-micit putingku yang telah tegang, membuatkan pantatku semakin basah. Aku menanggalkn seluar dalamku yang telah basah dan mencampakkan ke tepi. Sia-sia sahaja rontaanku. Ayah selalu dapat apa yang dia nak. Sentiasa.

“Oh Melia, kamu memang cantik” Dia duduk melihat tubuhku dan mengeluh. Tangannya tidak henti-henti meramas, menguli tetakku. Dia merenung mukaku yang semakin bernafsu. Yang tadi meronta menolak kemahuannya, dan kini telah berjaya di tundukkan. Ayah terus mengisap putingku, menyedut seolah-olah memerah susu dari tetekku. Aku mengeluh meramas rambutnya. Tanpa ku sedari, dua jarinya menyentuh klitorisku. Di urut-urut perlahan, seperti mana yang aku suka.

“Oh ayah.. Mmmm..” Mulutku terlepas kata-kata itu. Tak lama kemudian dua jarinya laju menerobos lubang pantatku. “Ah!!! Sedapnya jari ayah..” Bontotku terangkat kesedapan. Jarinya terus laju melancap pantatku yang gersang. Aku mengerang kesedapan. Semakin kuat aku mengerang, semakin laju jarinya memantat pantatku. Semakin kuat dia menyedut kedua-dua putingku.

“Oh, ayahh… jangan berhenti…  Sedapnya.. Ayah memang hebat”

“Memang pun. Ayah tahu. Ayah tahu apa yang anak ayah suka” Dia berhenti menhisap tetekku. Dia melipat peha dan menindih tubuhku. Dua jarinya yang berada di dalam pantatku masih laju keluar dan masuk dalam lubangku. Dia merenung mataku yang semakin layu. Memerhati mulutku tak henti mengerang. Sesekali dia mencium leherku.

“Mel boleh pancut sayang” Dia berbisik di telingaku. hembus nafasnya yang hangat menaikkan lagi kegersanganku. “Pancut kat jari ni, sundal. Kau sukakan jari ni kan? Ayah dapat rasa kau dah nak pancut. Pantat sundal ni dah makin becak. Ayah tau kau nak pancut. Ayah tau kau nak ayah buat kau pancut”

Dari pengalamanku aku tahu apa jawapan yang ayah nak. Dia nak aku beritahu betapa sedap jarinya melancap pantat kecilku. Tapi tidak hari ni. Aku tak pasti kenapa, mungkin sebab dia berani menyentuhku di siang hari membuatkan aku berani melawannya.

“Tak ayah. Melia tak suka jari ayah ni. Melia benci jari ni. Melia benci ayah!” Aku mahu menjerit lagi, melontar kata-kata kesat padanya. Jari ayahku tidak berhenti menujah, malah semakin laju melancap pantatku.

“Oh, kau benci ni sayang?” Aku dah hampir untuk pancut. Pantatku berdenyut-denyut dan aku tahu dia juga sedar aku hampir untuk pancut. “Oh baiklah. Benci la dengan jari ni sambil kau pancut dekat jari ni. Kau benci jari ayah tapi air gatal kau tu semakin banyak kuar dari pantat kau, perempuan jalang!” Kata-kata membuatkan aku tersentak tetapi aku semakin berahi membuatkan aku merasakan aku akan klimaks, terbang ke langit ke tujuh. Aku cuba mengeluarkan jarinya, namun dia menepis, menerobos jauh ke dalam pantatku. Matanya masih melihat mukanya. Namun, aku tak mampu melihat dia. Dalam sekelip mata aku pancut, terus terbayang ke langit tujuh.

“Sedapnya ayahhhhhhh!!!!!!” Mukaku menahan kesedapan yang maha hebat. Tanganku sebelah mencengkam erat tilamku. Beberapa saat kemudian aku terbaring longlai. Pantatku masih berdenyut-denyut kesedapan.

“Fuhh.. basahnya pantat anak ayah ni. Sekarang giliran ayah”

Tanpa ku sedari, kepala batangnya sudah di hadapan pintu pantatku, menyondol-nyondol manja di pantatku yang kembali mengecut. walaupun aku baru sahaja klimaks, aku takkan bagi padanya semudah itu. Dia menyentuhku di siang hari, di waktu ibu di rumah. Dia patut dapat pembalasannya.

“Jangan ayah” Tangan ku menolak dadanya. “Kalau ayah nak, ayah kena tutuh burit ni kat atas katil ibu” Dia terperanjat.

“Melia tau ayah tak boleh wat macam tu. Kita dah tak ada masa lagi ni. Ayah nak kamu, Mel”Batang terus menyondol pantatku, namun kakiku menepis batangnya. Ayah takkan dapat memantat aku sesenang itu. Dia patut dapat pembalasannya. Aku mahu kami bersetubuh di katil ibu. Aku ingin menunjukkan pada ibu siapa sebenarnya suami yang dia sayang selami ini.

“Melia takkan bagi kalau bukan kat atas katil ayah” Aku merenung matanya. Suaraku tegas. Dia terhenti sebentar. Matanya jelas dalam kegusaran.

“Tolongla ayah. Ayah nak pantat ni kan?” Bontot ku ternaik, pantat ku menggesel-gesel batangnya yang masih tegang. “Ibu dah nak balik ni. Ayah nak pantat Melia kan?” Mata kami bertemu.

“Oh sayang,. Dah tentu la ayah nak. Tapi, jangan buat macam ni Mel. Jangan buat macam ni dekat ibu kamu” Suaranya gusar.

“Tolong la ayah. Tutuh burit gersang ni” Aku berbisik lembut di telinganya.

Dalam sekelip mata, die terus memelukku dan mendukungku ke bahunya dan terus masuk ke biliknya. Serta merta aku terhidu bau perfume ibu ku. White musk. Dia merapatkan pintu bilik sebelum menghempas badanku di atas katil dan terus menindihku. Kakiku tegak di bahunya.

“Tengok apa yang kau dah buat” Kepala batangnya menyondol pintu pantatku. “Kau tengok apa yang kau dekat aku. Kat atas katil perkahwinan aku!” dia jerit. Suaranya serak, seperti menahan kesedihannya.

Batangnya laju meluncur masuk dalam pantatku. Tanpa menghiraukan reaksiku, dia terus menujah-nujah pantatku dengan laju. Ayah mengeluh, mengerang kesedapan. Matanya tertutup.

“Ayah, tengok Mel ayah” bisikku. Beberapa saat kemudian, matanya perlahan-lahan terbuka. “Tengok ayah tutuh Melia atas katil ibu. Ayah memantat anak perempuan ayah atas katil yang ayah tidur dengan ibu” Kepalanya tunduk ke bawah, namun tanganku menolak ke atas memandangku. “Ni yang ayah nak kan? Merogol pantat anak dara ayah kan?” Aku mengemut pantatku, menambahkan lagi ketegangan batangnya.

“sayang, ni dah melampau. Tolong hentikannya. Ayah tak boleh terima lagi” Suaranya perlahan, seakan merayu.

“Baiklah ayah” Kedua-dua tangan tu menyentuh mukanya. “Tutuh pantat sayang, ayah. Tutuh laju-laju sampai sayang jerit nama ayah. Bagi batang ayah kat Mel. Batang yang menjadikan Mel”

Walaupun aku tak maksudkan apa yang aku cakap, tapi ianya berkesan pada ayah. Dia terus menghentak pantatku. Menujah selaju mungkin ke dalam rahimku. Aku terasa pedih dan senak. Namun, aku juga semakin berahi dengan batangnya. Aku mengerang sekuat hati dan begitu juga ayah. Bunyi batangnya menghentam pantatku semakin kuat. Dalam kebencianku terhadapnya, timbul satu perasaan yang aku sangat-sangat menginginkan dia memuaskan aku. Kembali membawaku ke langit tujuh.

“aahhhh… Bagi kat Mel, ayah. Mel nak.. bagi kat anak perempuan ayah niiii…” Aku boleh terasa aku hampir untuk klimaks.

“Abang… Saya dah balik” Aku tersentak. Ibu dah balik.

Ayah dan aku saling merenung. Kami dah semakin jauh. Semakin hampir ke puncak nikmat. Dari wajah ayah, dia mesti pancut dalam pantatku walau apa pun terjadi.

“Abang kat mana? Mel?” Ibu terus bertanya. Aku dapat mendengar bunyi tapak kaki ibu di tangga naik ke atas.

Dalam sekelip mata ayah kembali menujuhku selaju-lajunya. Badanku menejang dan aku klimaks. Ayah terus menujah dan pancut jauh ke dalam pantatku. “Ohhhh Meliaaaaaaa!” Aku menggigit bibirku menahan kesedapan batang ayahku sendiri. Kakiku bergetar dan begitu juga nafas ayahku. Ibu berada di luar bilik sewaktu kami pancut bersama.

“Abang ada kat dalam ke?” Ibu mengetuk pintu. Mata kami terus memandang pintu. Inilah yang terakhir. Aku pasti ibu akan masuk dan segala-galanya akan terungkai.

“Ya sayang. Abang kat dalam ni. Sekejap lagi abang turun” Jawab ayahku, sambil menahan kesedapan klimaksnya tadi.

“Baiklah. Panggil Mel skali. Suruh dia turun. Saya ada bawa makanan ni. Bunyi tapak kaki ibu menghampiri tangga dan semakin perlahan. Aku terus mengemut batang ayah dan ayah melihatku. Pandangan yang takkanku lupa. Ayah terus menekap mukanya di leherku, menghentak pantatku kuat, mengeluarkan sisa baki maninya jauh ke dalam pantatku. Dia mengerang kesedapan.

BANG USUP

CERITA ini cerita benar yang diceritakan oleh seorang duda muda ( usia 30-an ). Namanya Bang Usup. Ini bukan nama sebenarnya. Supaya pembaca tidak boring, bahagian awal ceritanya tidak aku nyatakan di sini, iaitu bahagian bagaimana Perempuan Mat Salleh ‘contact’ dia. Nama Perempuan Mat Salleh itu ialah “Janet”. Bang Usup tak pandai berbahasa orang putih, manakala si Janet kurang fasih berbahasa Melayu. Kebanyakan interaksi menggunakan bahasa isyarat. Harap maklum. Babak Satu : Membasmi hama.
Seperti yang dijanjikan, jam 10.00 malam Bang Usup sudah berada di bilik hotel Janet. Dia duduk berehat sambil minum-minum bersama Janet yang berusia lebih kurang 45-46 tahun. Untuk permainan ini Bang Usup akan mendapat bayaran yang lumayan.Janet berdiri dan membelakangi Bang Usup. Dia mula menanggal pakaiannya; mula-mula baju gaunnya, kemudian bra dan pantynya. Telanjang bogellah dia di hadapan Bang Usup. Dia nampak selamba sahaja.Pada pandangan Bang Usup, walaupun sudah berumur, susuk badan Janet masih seksi dan menggiurkan. Bahagian tundunnya berbulu tebal dan panjang dan nampak masih mungkum dan berisi. Kulit badannya nampak putih bersih walaupun berbintik-bintik di satu dua tempat. Raut wajah Janet bulat dan menawan. Kemudian dia mengunci pintu bilik lalu terus masuk ke bilik air/mandi.Pintu bilik mandi itu tidak ditutupnya. Dia berdiri tegak dan memandang ke arah Bang Usup. Dilambainya. Bang Usup bangun lalu masuk ke dalam bilik mandi itu. Tanpa membuang masa Janet membuka pakaian Bang Usup luar dalam. Berbogellah mereka berdua di situ. Bang Usup akur kerana itu semua sudah disain kontraknya kata orang.Dengan shower yang ada, Janet memandikan Bang Usup. Semua bahagian disiram dan disabun terutama bahagian yang tersepit atau bahagian yang tersembunyi; misalnya ketiak, celah kangkang, tengkuk dan seumpamanya. Dengan menggunakan ubat cecair dettol, Janet mencuci batang kemaluan Bang Usup. Bahagian takuk kepala batang kemaluan Bang Usup pun dicucinya. Lepas itu Bang Usup diminta menonggeng. Lubang burit Bang Usup juga dibersihkan oleh Janet.Dah siap, Bang Usup diminta memberus gigi dan membersihkan mulutnya. Sementara Bang Usup menggosok gigi, Janet pula membersihkan badannya seperti dia membersihkan batang kemaluan Bang Usup tadi. Cipapnya, lubang buritnya dan bahagian-bahagian sulit yang lain. Selesai menggosok gigi, Janet memberikan air listerin kepada Bang Usup untuk mencuci mulutnya. Kata orang Melayu berkumur-kumur.Dah siap mandi, Janet menghulurkan tuala bersih. Tahulah Bang Usup tujuannya iaitu untuk mengelap badannya supaya cepat kering. Dia pun bergerak ke ruang tengah bilik itu. Janet juga mengelap-lap badannya di situ. Sambil mengelap-lap badannya Bang Usup memerhatikan susuk badan Janet.Walaupun sudah berumur tetapi buah dadanya nampak masih tegang. Saiznya agak sebesar kelapa jambul. ( Kelapa tanpa sabut yang banyak dijual di kedai-kedai.) Tapi “tersandar” pada perutnya. Pinggangnya ramping, tidak seperti perempuan lain yang memboyak apabila dan berumur seperti Janet. Otot-otot paha, tangan, dan kulit mukanya masih belum berkedut. Rambutnya panjang dan kerinting. Sekarang basah kuyup. Dia tampak ceria dan senyum selalu.Batang kemaluan Bang Usup pula mula menegang tetapi belum keras dan tegak. Cuma mula menjulur dan terjuntai. Kepala batangnya jelas nampak berkilat. Nafasnya mula keluar masuk pantas, seperti orang penat sahaja. Kata orang itu tandanya dia sudah berahi.Selesai mengelap badannya, Janet mengeringkan rambut menggunakan hair dryer. Lepas itu dia bersikat dan berbedak. Semua pelipatan disembur minyak wangi. Bak kata orang, berhias dan bermake-uplah dia. Lepas itu dia mengenakan baju tidurnya yang ‘see-thru’ pula. Wajahnya tampak berseri, tubuh badannya seksi dan memberahikan. Suasana di bilik itu harum semerbak dengan bau-bauan.Secara utau atau bahasa isyarat, dia meminta Bang Usup berbuat macam dia. Sikat rambut, bubuh pewangi pada ketiak dan semua tempat-tempat sulit, termasuk celah kangkang dan lubang burit. Semua itu dilaksanakan oleh Bang Usup. Kemudian dia memakai baju tidur Janet yang lain. Nampak melondeh kerana tubuh badan Bang Usup agak kecil jika dibandingkan dengan Janet

Babak Dua : Pertemuan Pertama
Mereka berdua sedang berbaring di atas katil. Bang Usup menelentang dan nampak terbujur saja. Janet pula menghiring bertongkatkan tangan kiri. Manakala tangan kanannya meraba-raba dada Bang Usup. Ada masanya dia mengusap-usap jembut Bang Usup. Mungkin tujuannya untuk merangsang keberahian Bang Usup. Apabila dilihatnya batang kemaluan Bang Usup menegang, Janet membawa tangan Bang Usup supaya mengusap-usap jembutnya pula. Fahamlah Bang Usup. Janet pula menelentang dan kakinya sedikit dikangkangkan. Bang Usup duduk bersila dan mula meng- usap-usap jembut Janet. Tangan yang lagi satu pula menguli-uli dan meramas-ramas buah dada.belum ada apa-apa lagi. Tetapi Janet nampak mengeliat mungkin terasa kesedapan dan kelazatan apabila biji kelentit dimain-mainkan dengan jari. Dalam pada itu, Janet meminta Bang Usup mengisap puting susunya. Membongkoklah Bang Usup. Dia menyembamkan mukanya pada buah dada. Ditonyohkan mukanya bertalu-talu. Bertalu-talu juga dia mengisap puting susu. Tangan Janet mengusap-usap terusan- terusanrambut Bang Usup.Kemudian dia terus menjilat-jilat perut Janet. Perlahan- lahan turun arah ke cipapnya. Sampai di bahagian cipap, Janet memegang kedua belah kakinya lalu meminta Bang Usup menjilatnya. Agak lama di situ. Bang Usup mula terasa air liurnya masin. Ini tandanya Janet sudah mula berahi, kerana air berahinya dah mula membasahi lubang cipapnya.Tanpa disuruh Bang Usup mula menjilat-jilat biji kelentit Janet. Apalagi Janet mula mengerang. Tangan Janet terus-terusan menggentel buah dadanya sendiri. Bang Usup memain-mainkan lidahnya pada biji kelintit Janet. Dijilatnya bertalu-talu. Dan ada masanya disedutnya biji itu lama-lama.Apalagi, Janet terus-terusan mengerang… merintih, “Oh! That’s good! Lagi Sup… lagi.”Bijak Jenet. Dia mengangkat ke udara kedua-dua belah pahanya yang gebu itu dan dikangkangkan luas, jelas kelihatan bibir cipapnya tertonjol ke luar akibat biji kelentitnya mengembang dan menjojol, seolah-olah macam nak tersembul keluar.Janet memasangkan kondom pada batang kemaluan Bang Usup. Tatkala tegang itu, batang Bang Usup tegaknya dua kali ganda tinggi telapak tangan Janet. Agak tebalnya saiznya, tetapi kondom American Size tu paling sesuai untuk Bang Usup. Dia terasa ketat dan selesa.Sebiji bantal diletakkan di bawah punggung Janet . Segera Bang Usup memasukkan batang kemaluannya ke dalam lubang cipap Janet yang berlendir dan licin itu. Sambil meniarap dan menindih Janet, Bang Usup menongkat dadanya dengan kedua-dua belah tangannya.Punggungnya diungkit-ungkit ke atas. Mungkin Janet mencari posisi yang tersedap baginya. Ini dibiarkan oleh Bang Usup. Tangan Janet memeluk erat tengkuk Bang Usup. Ada masanya dia meramas-ramas buah dadanya sendiri. Mulut Janet mengucup mulut Bang Usup. Lidah Bang Usup diisap habis dek Janet. Janet berhenti mengisap. Sebaliknya dia menjulurkan lidahnya ke dalam mulut Bang Usup. Fahamlah Bang Usup supaya dia mengisap dan menyedut lidah Janet. Tatkala itulah lubang cipap Janet mula mengemut.Tanpa disuruh, Bang Usup mula menghenjut lubang cipap Janet. Mula-mula rentaknya perlahan saja. Ada masanya bertalu-talu dan rehat sebentar. Kadang-kadang Bang Usup henjut dalam-dalam. Apabila lubang cipap Janet mula mengisap- ngisap atau menyedut kuat, Bang Usup mula menghenjut terus- terusan dan agak laju. Apalagilah, Janet terus-terusan mengerang.”Come on, laju lagi…Kuat lagi… aaaaaaagggggggghhhhhhhh, Sedapnya!”Buah dadanya diramas-ramasnya. Mungkin juga untuk menahan kelazatan yang dia terima hasil henjutan batang kemaluan Bang Usup. Seketika kemudian, Bang Usup pun memancutkan air kenikmatannya. “Uuuuuuuggggggghhhhhh,” ngerang Bang Usup”Oh! Thanks God.”, begitulah suara Janet.Bang Usup bangun lalu melutut di hadapan cipap Janet. Sebaik saja batang ditarik keluar, bibir cipap bertaut semula dan nampak berlendir.Janet juga turut duduk lalu mengambil segumpal kertas tisu. Menggunakan kertas tisu itu dia membalut kondom yang masih terpasang pada batang kemaluan Bang Usup. Ditariknya keluar. Dibungkusnya rapi lalu dibuang ke dalam bakul sampah.Dengan menggunakan segumpal kertas tisu, Janet mengelap-lap bahagian luar cipapnya. Janet membetul-betulkan rambutnya kemudian baju tidurnya. Dia pun baring semula.Bang Usup terpaksa ke bilik air bogel. Dia dimesti membasuh batang kemaluannya seperti tadi, walaupun di tengah malamBabak Tiga : Kepanasan
Mereka cuba melelapkan mata tetapi hampa. Entah berapa kali Janet beralih tempat, sekejap megiring ke kiri, sekejap ke kanan. Sekejap lagi dia menelentang. Nak berbual tak tahu berbahasa Melayu. Yang jelas Bang Usup terasa letih. Penat kata setengah orang. Dia terus-terusan menelentang dan berselimut, kedua- dua belah tangannya di atas kepalanya. Dia perlu berada di situ sampai pagi bagi menyempurnakan hajat Janet.Walaupun suasana dalam bilik itu sejuk kerana adanya alat air conditioner, Bang Usup nampak Janet berpeluh dan kepanasan. Resah gelisah saja nampaknya. Bagi Bang Usup keadaan bilik itu amat sesuai dan nyaman sekali. Selama ini Bang Usup belum pernah meniduri perempuan setua Janet. Inilah kali pertama dan perempuan itu orang putih pulak. Dah tu dapat bayaran pulak.Bang Usup memberanikan dirinya memeluk Janet yang mengiring ke dinding itu. Tangannya memain-mainkan buah dada Janet. Janet tidak menolak. Apalagi, Bang Usup melajak ke tempat-tempat lain. Meraba-raba dan mengusap-usap tempat yang Bang Usup fikirkan berahi. Janet bangun lalu duduk. Dia menanggalkan baju tidur- nya dan membuangkannya ke lantai. Kemudian dia berbaring menelentang semula. Bibirnya senyum bila mata bertentang mata dengan Bang Usup.Peluang yang ada tidak dilepaskan oleh Bang Usup. Bang Usup terus-terusan mengusap jembut Janet yang tebal itu. Berahi pula Bang Usup tatkala mengusap-usap jembut Janet. Mulut Bang Usup pula menyonyot buah dada Janet. Mereka sama-sama mengiring dan berdepan. Bang Usup teroka mulut Janet. Terasa lidah Bang Usup dinyonyot. Lepas itu lidah Janet pula dinyonyot dek Bang Usup.Janet merangkul kuat badan Bang Usup. Semakin dinyonyot lidahnya semakin kuat Janet merangkul Bang Usup. Bang Usup terasa buah dada Janet sudah keras semasa mereka berdakapan. Panas dan memberahikan. Tangan Bang Usup mengurut-urut bahagian belakang Janet. Tidak berpeluh tetapi terasa hangat. Mulut mereka masih bertaut. Mereka silih berganti menyonyot lidah.Tiba-tiba tangan Janet mencari batang Bang Usup. Dipegangnya erat-erat. Adakalanya dilancapnya. Dibiarkan saja dek Bang Usup. Dah tegak dan keras. Bang Usup menelentang. Janet cuba memasang kondom tetapi sampulnya tidak mahu dikoyakkan. Dibuangnya ke lantai. Ambil lagi satu serupa juga. Janet segera menunggang perut Bang Usup. Dengan menonggeng-menonggeng dia cuba memasukkan batang Bang Usup ke dalam lubang cipapnya.”No condom ?”, tanya Bang Usup.”No.. you mahu pakai”, tanya perempuan Mat Salleh itu.”No.. tak mahu,”. balas Bang Usup.Setelah dicuba dia berjaya. Dihenjut-henjutnya beberapa kali bagi memastikan kedudukan batang Bang Usup serasi dengan biji kelentitnya. Bang Usup terasa sedap. Dia menojah-nojahkan batangnya dengan harapan dia dapat menggesel-gesel biji kelentit Janet. Dibuatnya berulang kali. Tenyata ini dapat memberahikan Janet. Lubang cipap bertambah sempit.Dengan tangan di atas dada Bang Usup, Janet menghenjut ke atas ke bawah cipapnya. Biji kelentitnya bergesel-gesel dengan batang Bang Usup. Terpejam celik mata Janet merasakan nikmatnya. Cerap-cerup bunyi lembut kedengaran. Pada Bang Usup, biji kelentit Janet dah lama kembang. Udah beberapa kali kelentitnya basah kering. Ternyata lubang cipap Janet masih berlendir dan Bang Usup pula dapat kenikmatan dan kelazatan.Semasa Janet menghenjut ke bawah, Bang Usup pula menojah ke atas. Batang Bang Usup masuk dalam. Cipap Janet bertemu biji pelir Bang Usup. Aksi ini berulang kali. Setiap kali menojah, setiap kali itulah Janet mengerang kesedapan. Sekonyong-konyong Janet berdiri lalu melutut di sisi Bang Usup. Dicekaknya batang Bang Usup yang keras lagi berlendir itu, lalu DIJILAT-JILAT oleh Janet dengan rakus dan bernafsu sekali.Bang Usup mengeliat habis. Terangsang sampai ke otak sedap dan lazatnya perbuatan si Janet itu. Apabila dah tak ada lendirnya lagi, Janet berbaring dan menelentang dengan kakinya dikangkangkannya ke udara. Tangannya pula rancak meramas-ramas buah dadanya yang menegang dan membulat itu.”Cepat … Cepat … fuckme hard.”, kata Janet merayuBang Usup segara bangun dan melutut di hadapan cipap Janet. Ditojah masuk batangnya ke dalam lubang cipap Janet yang masih berlendir itu. Bang Usup terus-terusan menojah batangnya di dalam lubang cipap. Bak kata orang , dihenjutnya habis-habisan.Janet mengerang kuat. Ada masanya dia terjerit kesedapan. Otot-ototnya terutama perut menegang dan berketul-ketul. Kedua- dua belah kakinya mengepit kuat pinggang Bang Usup. Jelas juga nafasnya terlalu rancak keluar masuk. Dadanya kuat bergelombang. Saat inilah Bang Usup memancutkan air nikmatnya di dalam lubang cipap Janet.Tatkala terpancutnya air Bang Usup itu Janet mengangkat cipapnya ke atas. Ngerangnya kuat berpanjangan. Suaranya hilang dalam kesedapan dan kelazatan. Janet layu kecundang. Badannya lemah-longlai. Matanya terpejam. Walaupun dah keluar, Bang Usup meneruskan henjutannya. Mula-mula deras, kemudian alun-alun dan akhirnya terjadilah hentakan terakhir.Bang Usup terus rebah di dada Janet. Didayakan juga dek Janet memeluk Bang Usup. Batang Bang Usup masih berendam di dalam lubang cipap Janet. Lendir semakin banyak membasahi bibir cipap Janet Tatkala itu batang Bang Usup mula mengendur dan beransur-ansur terpacul dari dalam lubang cipap. Dan air mani mula membuak keluar dan meleleh daripada mulut cipap Janet.Entah berapa lama Bang Usup tertidur di atas perut Janet, tidak dapat dipastikan. Yang pastinya, apabila air nikmat Bang Usup dapat menyirami lubang cipapnya, Janet betul-betul mendapat kepuasan yang carinya. Air mani Bang Usup benar-benar memberi kelazatan dan kesedapan yang belum pernah dikecapi dek Janet yang selalu mahu menggunakan condom. Dia lemah longlai dan puas dalam buaian mimpi indahMasuk waktu subuh Bang Usup dah terjaga. Dia bangun dan mengenakan pakaianya. Jika lambat dia keluar dari bilik Janet lain jadinya. Janet juga terjaga. Dia faham bahawa dia perlu membayar kos perkhidmatan yang diberikan oleh Bang Usup. Dia segera mencapai dompet duitnya. Dia mengira-ngira.Bang Usup menghampiri Janet lalu mencium sayang dahinya. Janet berdiri lalu mencium dan mengucup bibir Bang Usup. Janet menghulurkan lima keping wang seratus, dua keping lebih daripada yang dijanjikan.Diterimanya wang tersebut lalu digenggamnya. Matanya tajam memadang Janet. Kemudian dia memegang tangan Janet lalu meletakkan gumpalan wang itu di tapak tangan Janet. Bang Usup senyum dan terus berlalu dari situ.Janet kaget. Lama dia membatu. Tiba-tiba… “Hei Usup.. please wait.”

Episod Dua
Pendahuluan:
Kalau masih ingat tentang Janet dan Bang Usup dalam cerita Perempuan Mat Salleh tentu mudah kita mengikuti cerita selanjutnya. Pada mulanya Bang Usup dijanjikan 500.00 sebagai ganjaran meniduri atau memberi kepuasan seks Janet yang berusia 45 tahun itu. Tetapi Bang Usup memberikan perkhidmatan itu secara percuma. Tentu ada keistimewaan perempuan mat salleh yang bernama Janet.Kali ini Janet datang lagi mencari Bang Usup. Dia berharap benar mahu berjumpa Bang Usup. Tentunya ada rahsia besar yang tersembunyi. Ikutilah pengakuan ikhlas Bang Usup kali ini.

Babak Satu: Mandi bersama.
Bang Usup dan Janet sama-sama mandi di dalam bilik air pada petang itu. Mula-mula Janet yang memandikan Bang Usup. Semua bahagian anggota sulit Bang Usup dibasuh, disabun, dan dibersihkan. Bagi Janet, Bang Usup yang membasuh dan membersihkan semua bahagian sulitnya. Dengan menggunakan semburan air shower, Bang Usup membasuh-basuh buah dada Janet. Dalam pancutan air, tangan Bang Usup meramas-ramas buah dada yang besar lagi bulat itu.Kemudian Bang Usup menyirami jembut tebal Janet. Sambil menyemburkan air, tangan Bang Usup menyapu-nyapu cipapnya. Jari telunjuknya menggesel-geselkan biji kelentit Janet. Naluri seks Janet mula terangsang.Lubang dubur Janet juga dibasuh oleh Bang Usup. Kali ini faham sungguh Bang Usup akan kehendak Janet. Disabuninya. Lepas itu Janet disuruh duduk bercangkung di atas sinki tandas. Peluang tak dilepaskan oleh Bang Usup. Dia segera menjilat- jilat biji kelentit Perempuan Mat Salleh itu. Ternyata kelentitnya semakin bengkak apabila semakin dijilat oleh Bang Usup. Buah dadanya semakin tegang dan keras.Memandangkan Janet sudah berahi, Bang Usup melancap-lancap batang kemaluannya supaya ianya benar-benar keras macam kayu. Dia membetulkan posisi Janet yang duduk di atas sinki. Janet mengikut saja kehendak Bang Usup. Dia begitu percaya tentang kebolehan Bang Usup untuk memuaskan naluri seksnya. Dia tersandar pada dinding kolah bilik mandi tersebut. Dan kakinya terangkat ke udara.Kemudian dia menyorong batang kemaluannya masuk ke dalam cipap Janet. Apabila semuanya ok, Bang Usup memulakan kayuhannya. Mula-mula slow and steady sahaja. Tangan Bang Usup memegang keras kaki Janet. Tangan Janet pula menggentel-gentel puting susu dan ada masanya diramas-ramasnya kedua belah buah dadanya. Pancuran air shower dari atas kepala terus membasahi mereka berdua. Walaupun disirami air, nafsu panas berahi mereka tidak dapat dipadamkan begitu mudah.Lubang cipap Janet bertambah ketat dan berlendir. Kerja sorong tarik batang kemaluan Bang Usup begitu mudah sekali. Setiap disorong ke dalam, setiap kali itulah Janet mengerang dan mengaduh kesedapan.”Please Usup..please fuck me hard,” rayu Janet yang mahukan Bang Usup menghenjut dalam-dalam dan laju-laju.Kehendak Janet ditunaikan dek Bang Usup. Janet menjerit terlolong dek kesedapan akibat lubang cipapnya digesel-gesel rakus oleh batang kemaluan Bang Usup. Bang Usup juga ikut mengerang kelazatan kerana sudah pasti air nikmatnya sudah membasahi kesuburan dan kelembapan biji kelentit Perempuan Mat Salleh itu.Babak Dua : Anak angkat
Pada awal malamnya mereka duduk-duduk berehat di kerusi panjang. Bang Usup bersandar dengan kedua-dua belah tangannya mendepa di atas penyandar kerusi sofa yang panjang itu. Manakala di sisinya terbaring Janet berbantal paha Bang Usup. Mereka berpakaian kemas.Dengan tiba-tiba Janet menelefon seseorang. Tak sampai beberapa minit pintu di ketuk orang. Masuk seorang gadis sunti berpakaian blaus putih dan berskirt hitam. Janet memperkenalan bahawa gadis sunti itu sebagai anak angkatnya bernama Mary, berketurunan Vietnam.Janet mengunci pintu biliknya. Dia mula menciumi pipi Mary. Pada mulanya Bang Usup menyangka perbuatan Janet mencium Mary seperti ibu mencium anak kesayangannya. Sangkaan Bang Usup meleset sekali. Janet mula melucutkan seluar dalam Mary yang masih di bawah umur iaitu kurang daripada enam belas tahun. Mary juga macam seperti dilatih lalu menciumi pipi Janet. Tangannya hebat menanggalkan semua pakaian Janet.Bang Usup masih duduk termanggu di kerusi. Dia kaget melihat kelakuan Janet yang cuba memberahikan anak angkatnya, Mary. Mary dah telanjang bulat. Buah dadanya mula mengeras akibat diusap-usap oleh Janet.Tanpa banyak soal, Mary segera menelentang dan Janet pula memeluknya sambil mencium pipi dan mengucup mulut gadis sunti itu. Tangannya terus-terusan mengusap buah dada Mary. Buah dada Mary bulat menegang. Cipap Janet nampak terkepit di celah-celah pahanya. Buah dadanya yang bulat dan besar menghantuk-hantuk dada Mary. Mulutnya terus-terusan mencumbui gadis itu.Kaki dibengkukkannya dengan lutut ke udara. Pahanya dikangkangkannya sedikit. Jembutnya hitam pekat membuat Bang Usup bertambah berahi. Tebing cipap Mary tebal setebal jari kelingking. Tebing cipapnya bertaut antara sama lain. Rapat hingga tak nampak biji kelentit. Setelah dipelawa oleh Janet, Bang Usup masuk semangkuk. Dia juga sudah menanggalkan pakaiannya. Batang kemaluannya juga sudah menegang, memanjang dan mengeras.Mary terus terangsang berahinya apabila cipapnya dijilat oleh Bang Usup. Jilatan demi jilatan dilakukan. Makin kuat dan panjang Mary mengerang kenikmatan. Bang Usup membuka bibir cipap Mary. Jelas kelihatan biji kelentitnya sudah kembang dan dipenuhi lendir. Bang Usup terus menyedut. Mary mengangkat-angkat cipapnya setiap kali biji kelentitnya disedut dan diisap oleh Bang Usup. Gadis sunti itu meraung kesedapan dalam kenikmatan.Tak henti-henti dia mengerang. Matanya terpejam habis. Buah dadanya bulat dan tegang.Janet menoleh ke arah Bang Usup. Dia mahu Bang Usup segera meratah daging muda yang disediakan. Tindakan Janet ini seolah-olah mahu membalas budi Bang Usup. Orang mengantuk disorongkan batal. Bang Usup segera naik merangkak. Tangannya melancap-lancap batangnya. Dengan melutut di depan pintu cipap Mary, Bang Usup mengesel-geselkan kepala batang kemaluannya. Apalagi, Mary terus-terusan mengerang. Badannya mengeliat habis. Sukar dipegang. Kali ini batangnya disorong masuk ke dalam di antara celah-celah bibir cipap Mary yang tebal itu. Dengan sekali sorong sahaja, batangnya udah masuk sekerat. Bang Usup berehat untuk merasakan kenikmatan yang sedang diperolehi. Waktu itu semakin kuat pula Mary mengerang. Ada ketikanya dia meraung. Janet pula memain-mainkan biji pelir Bang Usup. Kekok nampaknya Bang Usup kali ini.Bang Usup membetul-betulkan posisinya. Dengan bertongkatkan siku, dia mula mendakap dada gadis itu. Batangnya masih belum dihenjut-henjutkannya. Mulutnya saja yang mengusap-usap dan menjilat- jilat buah dada Mary. Tiba-tiba saja Bang Usup bertambah geram dan berahi. Sambi mengucup mulut Mary, Bang Usup mula menghenjut-henjut. Ada keistimewaan pada lubang cipap Mary. Fikir Bang Usup. Masakan dia masih dara lagi.Bang Usup terasa ada air lendir keluar dari cipap Mary. Namun dia teruskan juga menghenjut-henjut. Menyorong batang keluar masuk. Anih, kelentit Mary sentiasa berlendir !. Keadaan Mary yang terus-terusan meraung dan menjerit itu, mula menimbulkan rasa kasih dan sayang kepada Bang Usup. Dia tidak sanggup lagi menghenjut lebih lama. Cukuplah sudah Mary menahan kesedapan dan kelazatan.Tapi apakan daya, air Bang Usup belum mahu terpancut. Maklumlah baru pagi tadi dia menyirami biji kelentit mak angkat Mary, Janet. Mula saja Bang Usup menghenjut-henjut, mulalah Mary meraung panjang. Semakin lama semakin lemah raungan Mary dibuatnya. Keadaan Mary yang masih terlalu muda itu tak mampu menahan penangan Bang Usup yang penuh berpengalaman itu.Perlahan-lahan Bang Usup bangun lalu menarik keluar batang kemaluannya yang masih tegang dan keras itu. Lendir berwarna MERAH ikut sama meleleh dari dalam cipap Mary. Sahlah Mary masih DARA sejurus sebelum Bang Usup meragutnya. Mary senyap, lemah-longlai dan tidak bermaya lagi.Janet gembira. Wajahnya tersenyum mesra. Dia segera mendakap Bang Usup lalu mencium pipinya. Dia segera melancap batang Bang Usup yang tegang lagi keras itu lalu mengucup dan menjilat-jilatnya. Begitu pelahap sekali dia menelan lendir- lendir yang melekat pada batang Bang Usup.Abang Usup tak sampai hatinya nak menegah perbuatan si Janet. Dia juga tak sampai hati nak menggangu Mary yang keletihan kerana menahan kesedapan dan kelazatan ketika disetubuhi. Dibiarkan Mary lena dalam kenikmatan. Bang Usup beralih ke katil sebelah. Janet ikut saja. Dia menelentang dengan batangnya tegak dan keras bak menongkat langit.Apalagi, Janet segera memasukkan batang kemaluan itu ke dalam lubang cipapnya. Rupa-rupanya biji kelentitnya sudah lama kembang sebab penuh berlendir. Dia mula berahi semenjak melihat Bang Usup meratahratah cipap anak angkatnya itu. Kali ini Janet sendiri yang mendayung perahu. Sambil mengerang dan meraung kesedapan Janet terus-terusan membuat henjutan demi henjutan.Dalam keadaan itu, Bang Usup segera memberi pancutan air nikmat untuk Janet. Basah dan panaslah biji kelentit Janet disirami oleh pancutan air mani Bang Usup. Janet masih terus menhenjut-henjutkan cipapnya yang berlendir habis itu. Bang Usup mengeliat- ngeliat menahan kegelian dan kelazatan. Dengan tiba-tiba saja Janet meraung panjang kerana kelazatan. Lalu dia rebah mendakap dada Bang UsupBabak Tiga: Menyudahkan tugas
Sekembalinya Bang Usup bersarapan pagi bersama Janet dan Mary, dia dapati katilnya sudah berkemas. Dia menggolek- golekkan badannya di atas katil. Dia meniarap lalu terlelap.Pintu di ketuk orang. Bang Usup mengangkat kepalanya. Sah ada orang di luar. Dia segera bangun lalu membuka pintu. Mary yang masuk. Segera pintu ditutup semula.Rupa-rupanya Janet bersama-sama dengan seorang rakannya pergi shopping di pusat bandar. Mary enggan ikut kerana takut letih apabila pulang dari shopping nanti. Alat penghawa dingin segera dibuka. Khuatir nanti Mary kepanasan. Lampu dipasangkan. Radio kecil Bang Usup dibunyikan. Kedengaran berkumandang lagu-lagu di Radio Era.Bang Usup duduk di tepi katil. Menghela nafas panjang. Perjalanan nafasnya kembali tenang. Tiba-tiba saja Mary bangun lalu duduk di sisi Bang Usup. Bang Usup jadi gelisah, tak tahu apa nak dikata.Mary memulakan pertunjukan. Dia berdiri lalu membuka blausnya. Dia tidak memakai coli. Dicium-ciumkan buah-buah dadanya ke muka Bang Usup. Seolah-olah dia meminta Bang Usup mengisapnya. Sebaliknya Bang Usup menanggalkan skirt Mary, kemudian baru melucutkan seluar dalamnya. Bulat telanjanglah si Mary di hadapannya. Bang Usup bangun. Perlahan-lahan dia merebahkan Mary. Bang Usup pun segera menanggalkan sendiri pakaiannya.Fikir Bang Usup, budak ini tidak perlu dirangsang kuat. Memadai hanya dengan kucupan dan isapan buah dadanya. Soalnya, apakah batang Bang Usup sudah cukup tegang dan keras. Dengan melancap-lancap sedikit sebanyak, batang Bang Usup sudah tegang dan keras. Dia membasahi batangnya dengan menyapu air liurnya sendiri.Semantara itu Mary sudah siap menyediakan dirinya. Pinggulnya dilapik dengan batal nipis. Tangannya mengusap-usap cipapnya sendiri. Ternyata cipapnya sudah berlendir. Apalagilah, Bang Usup segera merangkak ke celah kangkang Mary. Diangkatnya kedua-dua belah kaki Mary lalu disangkutkan pada bahunya sendiri. Bang Usup mula membenamkan batangnya ke dalam lubang Mary.Semasa Bang Usup membenamkan batangnya, Mary agak kurang selesa. Kedua-dua belah tangan Mary menolak-nolak lembut dada Bang Usup. Mungkin cipapnya terasa ngilu sedikit selepas diteroka buat pertama kali malam tadi. Tetapi matanya nampak terpejam celik menahan kelazatan dan mulutnya mula merintih sedap. Dihenjutnya perlahan. Batang Bang Usup masuk separuh. Mary nampak selesa. Biji kelentitnya kembang dan berlendir. Henjut lagi. Dalam masuknya.Dengan bertongkatkan kedua-dua belah tangannya Bang Usup cuba merapatkan sedikit dadanya ke arah dada Mary. Harus diingat, kaki Mary masih di bahu Bang Usup. Bak kata orang , dilipat habis. Bang Usup mula berdayung. Perlahan sahaja rentaknya. Mary tenang menerima kehadiran batang Bang Usup di dalam lubang cipapnya. Tangannya menggentel-gentel puting susunya sendiri. Dada Mary turun naik. Buah dadanya membulat dan menegang. Ini tandanya dia sudah berahi.Apalagilah, hasil kemutan cipap Mary yang kembang dan berlendir yang memberahi itu Bang Usup mula naik berahi. Rasanya dia mahu saja segera memancutkan air nikmatnya. Dalam keadaan ini Bang Usup terus-terusan berdayung. Sekejap perlahan sekejap lagi laju.Memang sah Mary tidak dapat menahan kesedapan dan kelazatan yang diberikan oleh Bang Usup. Dia terus-terusan meraung. Nafasnya keluar masuk begitu deras sekali. Lubang cipapnya bengkak habis, lendir semakin kering. Kemutan bertambah kuat. Bang Usup pun memancutkan air nikmatnya. Serentak dengan itu Mary menjerit kuat. Sekali. Senyap. Dia lemas. Lemah-longlai dan dia sudah tidak bermaya lagi .Bang Usup terus-terusan berdayung, dari deras ke rentak perlahan. Akhirnya terhenti. Kaki Mary diturunkan ke bawah. Bertongkatkan siku, Bang Usup mendakap dada Mary. Batang Bang Usup masih di dalam lubang cipap Mary. Keras dan tegang. Cuma lendir mulai meleleh di celah-celah bibir cipap Mary. Hidung Bang Usup mula menciumi pipi Mary, kiri kanan silih berganti. Bibir Mary pun dikucup- kucupinya.Dengan memegang kedua-dua belah buah dada, Bang usup menjilat-jilat buah dada Mary. Ada masanya pula dia mengisap- isap dan menyedut habis puting susu Mary. Bang Usup mula berahi semula. Batangnya bertambah tegang dan keras. Oleh kerana Mary masih lemah Bang Usup mengangkat sendiri kedua-dua belah kaki Mary dan meletakkannya di atas bahunya. Seperti yang dilakukannya tadi.Bang Usup pun memulakan henjutannya bagi pusingan kedua. Henjutan Bang Usup slow and steady. Cuma cipap Mary yang riuh berbunyi. Kericap… kericap berterusan. Bunyi itu semakin lama semakin perlahan. Sebaliknya suara Mary yang mendengus kesedapan pula bertambah nyaring. Matanya masih pejam. Tangan diletakkannya di atas buah-buah dadanya yang bulat lagi muntuk itu.Sekali lagi kelentit Mary kembang. Lendir yang ada mula kering. Sedutan atau kemutan berlaku. Bang Usup naik berahi. Dia mula mahu memancutkan air nikmatnya buat kali kedua. Jadi, Bang Usup menghenjut-henjut deras dan keras tanpa henti. Sekali hentakan lagi, terpancutlah air nikmat itu.Suara berdengus kesedapan Mary bertukar menjadi jeritan. Dia memekik kesedapan setiap kali Bang Usup menghenjut. Air nikmat terpancut. Mary memekik kuat. Sekali. Bang Usup rebah. Mary tenggelam bersama kelazatan pancutan air mani Bang Usup.

Episod Tiga : ” Meneguk Air . . . “Baru sebentar tadi Bang Usup tiba di rumahnya setelah penat bekerja. Sedang dia duduk berehat-berehat menghadap Laut China Selatan dia nampak Ludin berlari-lari anak menuju ke rumahnya. Di tangannya ada sekeping kertas. Setelah menghulur wang siling RM 1.00 Ludin budak berusia 10 tahun itu pun belah. Bang Usup membuka surat itu lalu membacanya. Sambil membaca dia tersenyum. Dia memandang jam di tangannya.”Baru pukul 5.00 petang”, rungut Bang Usup sambil mencarik-carik surat tadi. Carikan-carikan kertas tadi dilambungkan ke udara. Maka berterbangan ditiup angin Laut China Selatan.Seperti yang diminta oleh pengirim surat petang tadi, Bang Usup terus menuju ke bilik yang ditentukan. Tepat jam 10.30 malam dia tiba di depan pintu. Bang Usup ketuk berturut-turut tiga kali. Tak lama kemudian pintu dibuka dan muncul perempuan mirip wajah orang cina berusia dalam lingkungan 20-21 tahun.”Jemput masuk, Bang usup” kata perempuan sambil menarik tangan Bang Usup.Bang Usup pun melangkah masuk dan perempuan itu menutup kembali pintu biliknya. Ada dua kerusi di bilik itu yang dipisahkan oleh sebuah meja di antaranya. Bang Usup duduk yang sebelah kanan manakala perempuan itu duduk di atas katil saja. Bang Usup benar-benar kurang faham siapakah perempuan yang begitu mesra menyambutnya ini.”Dah lupa sama saya, Bang Usup. Tiga tahun dulu dalam bilik ini Bang Usup fuck saya.” Terang perempuan itu. Jenuh Bang Usup mengingatkan namanya. Kerana dah ramai perempuan mat salleh yang ditidurinya.”Apa nama kamu, Janet ?” tanya Bang Usup yang masih keliru itu.”Bukan Janet Bang Usup. Janet mak saya. Nama saya..””Mary !”, sampuk Bang Usup.”Ya ! Mary. Nama saya Mary.” Kata perempuan itu sambil ketawa. “Masa itu umur saya baru enam belas tahun. ” terang perempuan lagi.”Mana Janet, dia tak ikut samakah ?””Dia ada di Amerika. Sudah satu tahun dia kahwin . Bang Usup apa kabar ?” tanya Mary dengan begitu mesra sekali.”Oh !. Habis apa Mary cari di sini ?” tanya Bang Usup.”Cari sapa lagi, cari Bang Usup la” sahut Mary. Dia berdiri lalu menghampiri Bang Usup. Kemudian dia duduk di atas riba. Tangan kanannya memeluk erat tengkuk manakala tangan kirinya bermain dengan muka Bang Usup. Bang Usup nampak gelisah dan serba-salah. Jelas kelihatan dia nampak takut.”Bang Usup jangan susah hati, macam mana Janet bayar, macam tu juga saya bayar.” terang Mary sambil jarinya menyapu-nyapu bibir Bang Usup.”Bukan masalah bayaran Mary. Tetapi …. “”Tapi apa Bang Usup ?” desak Mary.”Saya perlu masa, takut nanti Mary tak dapat apa-apa, susah hati saya.” terang Bang Usup.”Oh ! Itu tak jadi masalah.” Balas Mary. Dia segera membuka butang baju Bang Usup. Dah siap dia menciumi pipi Bang Usup. Puas menciumi pipi Bang Usup dia segera mengucup mulut dan mengulum lidah Bang Usup. Akhirnya Bang Usup terpaksa melayan kehendak Mary. Jadi mereka berbalas-balas kuluman. Sekejap Mary yang menyedut dan sekejap lagi Bang Usup.Sambil bangun Mary manarik tangan Bang Usup. Dia mengajak Bang Usup ke atas katil. Bang Usup bangun lalu menanggalkan baju kemeja. Mereka berjalan bersama-sama dalam keadaan mereka berpeluk-pelukan. Walau sudah tidak tiga tahun lebih tua dari dulu, Bang Usup masih nampak tampan dan segak. Kebersihan diri lebih diutamakannya.Sesampai di tepi katil, Mary menolak Bang Usup. Tertelentang Bang Usup dibuatnya. Secepat kilat pula Mary baring lalu memeluk Bang Usup. Tangannya mengusap-usap dada Bang Usup yang berbulu itu.Jam tangan Mary berbunyi. Rupa-rupanya dah tengah malam, pukul dua belas. Mary bangun dan berdiri di tepi katil. Satu-satu pakainnya ditanggalkannya. Mula-mula blaus dan colinya. Ternyata kali ini buah dada Mary lebih besar dari dulu. Bang Usup memerhatikan sahaja. Buah dadanya bergegar dan bergoyang-goyang apabila membongkok untuk menanggalkan skirt dan panti.Sebaik sahaja pantinya ditanggalkan, Bang Usup nampak ari-arinya ( tempat bulu puki tumbuh) dicukur licin. Manakala tangan Mary menggosok-gosok tempat itu. Lepas itu dia mula nak menanggalkan pakaian Bang Usup. Dek kerana malu dibuat begitu, Bang Usup bangun lalu menanggalkan seluar dan seluar dalamnya.Bang Usup segara menjilat-jilat biji kelentit Mary. Apa tidaknya, kerana Mary dah sedia menyelakkan lubang pukinya. Lambat-lambat Bang Usup menjilat biji kelentitnya. Semakin lama semakin membesar dan berlendir biji kelentit yang dijilat Bang Usup. Mulut Mary mula mendengus.”Erh erh erh erh.” bunyi suara Mary mendengus bagi setiap jilatan Bang Usup.Batang pelir Bang Usup juga mula tegang dan beransur-ansur keras. Dia masih melutut di atas lantai di tepi katil. Lututnya dilapik dengan batal. Kedua-dua belah tangannya masih menolak kedua-dua paha Mary ke udara. Manakala kedua-dua belah tangan Mary bermain-main dengan puting teteknya sendiri.Kini mereka bertukar posisi pula. Bang Usup pula yang menelentang. Manakala Mary yang mengulum-ngulum batang pelirnya. Berbuih-buih mulut Mary akibat lidahnya menjilat-jilat kepala pelir Bang Usup. Badan Bang Usup mengeliat habis apabila Mary terus-terusan menjilat batang pelirnya. Kini batang pelirnya benar-benar tegang dan keras.Sesudah membasahkan batang pelir Bang Usup, Mary pun memasukkannya ke dalam lubang pukinya. Mary di atas, Bang Usup di bawah. Setelah kedua-duanya membetulkan posisi, Mary mula menghenjut. Dia membongkok sedikit dan kedua-dua telapak tangan diletakkannya di atas dada Bang Usup. Maka turun naiklah punggung Mary menghenjut pelir Bang Usup. Tak lama kemudian mulut Mary mula merengek panjang. Sambil menghenjut, tak putus-putus mulutnya menyebut, ” Oh God ! Oh god. I’m cumming.”Di samping Mary yang menghenjut, Bang Usup juga memainkan peranannya. Dia mampu menojah-nojah lubang puki Mary dengan batang pelirnya. Oleh kerana dia dah tak tahan lagi, dah climax, Mary bangun lalu duduk. Tangannya segera melancap-lancap batang pelir Bang Usup. Puas dengan tangan, dia gunakan mulutnya. Tangannya memegang bahagian bawah batang pelir Bang Usup. Manakala mulutnya turun naik melancapi pelir Bang Usup.Badan Bang Usup mengeliat habis. Mulutnya ikut sama merengek macam Mary. Maka terpancutlah air mani Bang Usup di dalam mulut Mary. Ternganga mulut Bang Usup apabila melihat kelakuan Mary. Macam tak percaya aje matanya. Semua pekatan air maninya ditelan habis. Mana-mana yang tertinggal dijilatnya habis. Semasa batang pelir itu dijilat. teruk Bang Usup menahan gelinya. Sampai lembik badannya dikerjakan oleh Mary.Lepas itu dia menarik nafas panjang. Itu tandanya dia puas. Kemudian Mary berlari-lari anak ke bilik air. Oleh kerana pintu tak ditutup, Bang Usup nampak dia berkencing. Bang Usup masih menelentang di situ. Dia perhatikan jam tangannya.”Dah pukul dua belas empat puluh rupanya.” bisik hati kecilnya.

Kak penjual air 3

Smbungan dri cter tadi …..

Aq kangkangkn dy atas ktil n aq msukkan dildo tu lam pepek dy … Mronta sakit sbb dildo aq size xxl agak besar la .. Pastu nk bg seksa lg aq sendalkan dildo tu kat spender dy .. Mronta bhai … Trkangkang dy … Aq tgok dy cmtu aq gari kaki dy rapat2  trus dy mlupur atas ktil sbb peha dy tekan dildo tu …. Hahhahaha mnjerit2 dy

Dlam 10 mnit peha air dh kluar mgkin x than sgt la tu … Pastu aq tgok peha dy mggeletar sbb mgkin trlampau stim … Aq pgi tpi tlinga dy aq tnya dy sdap x or kak nk lg x ??
Dy jwab
Mmmmmmppphhh smbil gleng kpala dy …

Aq ckap x pe kak dy bg bonus kat kak … Dy mronta la time tu … Aq msukkan vibrator kcik tu dlam pepek dy n aq msukkan dildo tu skali lg … Aq cma dgar dri mlut dy samar2 ‘ tlong jgan seksa sy lg sy dh x lrat ….”’ Aq trus msukkan dua tu n aq on kn skaligus … Dy mronta atas ktil mcm nk tntuh ktil … Mnjerit jgan ckap la … 30 mnit aq bbuh bnda tu pastu dy pngsan air kuar bnyak mcm empangan pecah kot …. Hahahahah

Mlam tu dy sdar aq bg dy mnum n dy ckap
‘ tlong la jgan buat sy lg cmni … Sy dh ltih …’
Aq pn ckap kau kne ikut ckap aq n skang aq ada lg aktiviti utk kau ….
Aq trus ikat mlut dy tp aq ikat tuala 3 lapis sbb aq tau kli ni msti dy mnjerit kuat pnya … Aq bringkan dy scara mniarap atas ktil …
Pastu aq ckap kat dy
‘ aq nk rsa lubang punggong kau blh ??’

dy mlupur la nk lpaskan dri … Aq londehkan panties dy smpai ltut n aq ckap kat dy bnda ni x skit pn cma sakit ckit je ….
Dy trus mngis

Aq msuk je kpala adik aq kat punggong dy dh mnjerit … Yg ni yg aq ska … Pksa adik aq msuk punggong dy yg ktak tu …
Uuummmmmmmmppppppppppppp mmg ktat gler …aq  mniarap atas dy tekup mlut dy sbb dy mnjerit kuat …. Aq dayung smpai kaki dy mcm kne elektrik brgetar sakit la tu …. Lpas 3 round aq buat dy pngsan …

Aq pn kmaskan brang aq … Dy bgun dy aq bwak dy g blik air cuci lbang pntat dy .. Dlam blik air pn aq smpat lg 2 round …. Aq tggalkan dy atas ktil ngan mlut mata trikat … Tgan aq ikat nipis sbb snang dy nk bkak … Aq ckap aq ambk sluar dlam n stokin kau sbagai knangan brsama kau ….

Ari isnin aq pgi kdai dy sprti biasa la kn …  Aq tgok mke dy pucat pastu aq tgok dy jlan mengengkang … Nk tnduk n dduk pn skit … Biasa la adik aq msuk lat punggong dy mmg la skit … Hahhahaha … Aq mnyapa kak tu
Kak dtang la cni nk smbng ngan kak n aq tnya npe mke dy pucat …

Dy ckap dy x shat mcm dmam , skit pnggang , lengah2 …aq ckap x g klinik ke ??
Dy ckap ckit je ni … Hahhahaah
Lau g klinik sah la doktor tau dy kne rogol kn so mlu la dy …

Aq tggalkan kak tu sminggu kmudian utk pulang kr ibu kota …smasa last aq tgok dy still punggong skit n mknya lubang jubo dy x ok lg la tu …
Itu pnangan forced sex dgan kak pnjual air ….

Sekian n nntykan cerita lain dri aq …..

Kak peniaga air 2

Smbungan dri ksah yg prtama …..

Aq kmbali ke ngeri trsebut slepas 4 blan … Nk wat kje ckit la ktakan tp nk jgak buang air lpas ptus ngan ex aq tu … Aq pn pgi la blik kat kak yg kne raped ngan aq tu …. Aq tgok dy mcm biasa je … Mcm x de pape mgkin sbb dh buang bnyak air kot ari tu …  Aq plan kli ni aq pgi aq nk wat lbih gnas n lbih mntap aq nk lnyak kak ni ….
Plan gla la ktakan ….
Lpas aq enjut kak ni mmg aq x buang air dh …  Air pn dh 4 blan x buang ni … Rse berat ja bdan ni 
Aq pn pgi kdai kak tu utk nk smbng2 ngan dy … Smpai je kat ctu dy mnyapa 
‘ knapa lma x nmpak ‘ slalunya mnum kat kdai kak tp 3-4 blan x  nmpak man g mna ??? 
Aq mnyapa 
‘ sy blik kl ade kje lgpn kje kat cni dh abih … ‘ 
Dtang ni pn sbb nk tgok progress projek … Dy snyum 
Aq pn lpas tu tgok dy pkai stokin ke x ?? Still pkai warna klabu ari tu … Adik aq pn mlupur nk kn pntat kak tu …. Aq lpas tu mngayat la  ajak kak tu smbng2 …Dy lak sbuk planggan rmai n time tu lak la planggan rmai … Adooiii 
X pe la mlam tu aq  g usha umah dy … Mmg clear mcm dlu … Aq tgok pntu yg aq umpil tu mmg dh tukar lain siap tukar pntu lg …. Hahahhaah mmg lngkah brjaga2 btol la x nk kne rogol dh …
Aq kna cri cara lain nk msuk kt dlam umah dy … 
Stu hri tu aq jmpa la dgan owang sruhan aq … Aq swuh dowang g check umah kak tu yg mna lg tmpat blh dmasuki dn blh mlarikan dri dgan snang … 
Keesokkan hrinya  dowang britau ada tgkap blik blakang yg brknci tp blh umpil dgan mudah … 
Otak gla aq pn dh dtang … 
Setelah siap smua brkaitan krja aq buat stu pnggilan kpada kak tu la … Aq tggu mlam bla dy blik je umah … Aq kol gna public phone sbb x nk bg nom aq kne track ….
Dlu sbelum aq blah dri umah dy  aq ada ckap kat dy aq akn kmbali bla2 msa sja … Aq akn prhtikan kau dri jauh ….
Dy angguk pham 
Lpas tu aq kol n mmg dy angkat ….
Aq pn trus ckap aq owang yg pnah mrogol kau bberapa bulan lpas n dy trdiam …. Kn aq britau kau aq blom puas dgan kau so aq nk brsama dgan kau lg ….
‘ jgan encik sy ade anak … Ksihan la sy … Ckup la encik hritu encik mrogol sy ‘ 
‘ klu kau x nk bg kau nk aq sebarkan gmbar bogel n sex pksa kau tu kat stu mlaysia ??? Kau nk anak kau tgok mak dy bogel atas ktil ?? ”
Dy trdiam 
Lpas tu dy tnya ape yg prlu dy buat ?? 
‘ kau kne pkai pnties warna kelabu n stokin tebal kau tu 2 psang slama sminggu tnpa tukar ‘ aq tau jika kau tukar atau x sbb aq slalu mmerhatikan kau wlupn kau x sdar aq brada dii skeliling kau …
Jika aq tau kau tukar pnties kau tu or bsuh aq x kn tragak2 utk hntar vdeo sex kau tu kat umah mk n ayah kau … Aq akan kmbali utk mlihat serta brsama dgan kau ya ””
Dy trdiam dn brkata pham dgan apa  arahan aq trsebut …. 
Esoknya aq g mnum kdai dy … Aq tgok dy muram je … Aq pn mnyapa kak tu …
‘ ai kak owang rmai cmni knape mnyok je kak .?? ‘
Dy ckap ade owang kol dy smlam ugut dy … Aq tnya ape dy ugut n dy x nk ckap sbb dy tkut owang tu ade dsekeliling dy … 
Aq dgan ykinya ckap ‘ kak x yah tkut la kdang2 dowang ni main2 je ngan kak tu nk tgok kak brani ke x ?? 
Dy diam je …. Smbil aq lpak aq smbng ngan dy knonnya nk bg dy gmbira la .. Aq ckap lau ade msalah gtau je aq snggup bntu … Dy kta x pe bnda ni dy blh settlekn sndri … 
Tiap2 ari aq g lpak kda dy aq tgok dy pkai stokin yg sma mknanya mmg dy ikut arahan aq la ni … Yuhuuuuuu best aq ni …..  Aq jlan2 kat kt kdai area2 ctu aq tgok ahad istihar cuti umum bg ngeri tu … (Spttnya kje la ) 
Apa yg brlegar lam otak aq mknanya aq blh lakukan sex aq dgan lma ckit … 
Mlam tu aq kol dy blik n aq ckap aq akn pgi umah dy x kira hri apa so  kne standby n skali lg aq ckap jgan lporkan pda polis or sape2 klu x bnda yg bruk akn brlaku … Dy pn mnjawab pham dgan nada tkut …
Tibanya mlam yg dtunggu ,,,
Aq msuk umah dy ikut tingkap yg aq ckap blh trbukak tu kn so aq msuk ikut ctu … Dlam beg aq ni ada la mkanan ringan utk aq than 2 hri kat umah dy …. Yg pling pnting aq bwak gari , dildo dn vibrator ( swuh mmber aq bli time dy holiday kat jepun ari tu ) aq msuk trus lam blik dy n aq trus ke almari utk cari tuala n sluar dlm dy utk aq gag dy …
Aq stting ngan baik atas ktil smua trmsuk camera utk rkam bnda ni … 
Aq dgar bunyi keta dy blik n aq intai dri tgkap dy tgok skeliling mcm tkut n ambk brang yg pnting trus msuk lam umah … Aq smbunyi blakang pntu bla dy msuk je bkak lmpu dy nk mnjerit tgok smua bnda dh trsedia kat atas ktil … Dy x tau aq sbb mmg la pkai topeng mke kn … 
Aq ckap ikut arahan aq … Dy pn diam la dgan psau rmbo kat lher dy … Aq gari tgan dy kebelakang n aq bkak tudung labuh dy … Dy mngis jgak la bla aq jerkah n swuh dy diam bru dy stop …
Aq ttup mata dy ngan 2 lpis tuala kcik tu sbb x nk bg dy nmpak smar2 … Lpas tu biasa la yg pling aq best ‘ ikat mlut’  
Aq gumpal sluar dlam yg aq ambk lam almari td tu aq sumbat lam mlut dy then aq ikat 2 lpis kain kat luar mcm kli prtama dlu … Pastu aq swuh dy bkak smua cma tggal panties n stokin je … 
Bla bkk abih aq gari blik tgan dy n aq swuh dy brdiri smbil jrakkan kaki dy … Aq kta kt dy aq nk tgok pnties ko syg … Aq nk bau … Dy mndengus ‘
Mmmmppppphhhhhhhhhh 
Aq tgok dy pkai 2 psang pnties n stokin sprti aq arahkn …. Pastu aq brdiri kat blakang dy aq pgang mlut dy tgan aq mnjalar msuk lam pnties dy … Mrengek dy sdap …. Aq main pepek dy bsah pnties dy … Pas tu aq swuh dy cangkung dpan aq n aq bkak ikatan mlut dy sbb adik aq nk dy kulum … Aq tnya dy pnah kulum x ??
Dy glengkan kpala dy … Lpas aq bkak mlut dy mrayu x nk kulum adik aq … Aq kta ni arahan aq n slama 2 hri kau hmba sex aq … Aq msukkan trus adik aq lam mlut dy …. Pnuh mlutnya sbb biasa la tiap2 blan urut jdi lg besar la … Hahahah
30 mnit dy mnum air adik aq pastu aq bg dy mnum air n dy mrayu jgan ikat mlut dy tp apakan dya aq ikat jgak n aq tolak dy atas ktil n mlam tu smpai ke subuh x tau la brapa round … Tilam pn pnuh air adik aq n dy … Keesokkan hrinya tgah hri dy sdar sbb aq tgok gerak2 … Aq gari tgan dy kat ktil n aq ambk dildo … Aq msukkan dildo tu dlam pepek dy sbb aq nk tgok dy mronta cmne … 

Kak Peniaga Air 1

Pengalaman pertama yang ingin dikongsi ialah semasa berkunjung ke ngeri serambi mekah la katakan … Msa tu aq time tgah slesaikan projek ( kje di cmpany bapak ) …

Aq brjalan di sekitar bndar yg agak besar la di negeri tersebut … Biasa la minat kpada wanita yg brstokin ni kn hahahahah mmg bnyak la di negeri tu …

Mata aq mmg liar la tgok pmpuan yg pkai stokin biasalah kt tmpat tu bnyak yg muslimah mmg pkai stokin la …

Aq trpandang kpada sowang akak ni dy bkak kdai (pniaga la ktakan) .. Aq rsa dy ni mcm mgsa aq ni … Aq ni plak jnis yg skakan ‘force sex ‘ .. Byak tgok filem sex jepun pastu ktagih nk wat bnda yg sama …

Aq brada di ngeri trsebut slama sbulan n ni pluang aq utk realisasikan imaginasi aq … Aq tgok stokin dy
Peeeeerrrgggghhhhh dgan tebal n warna yg favorite aq la kelabu … Mmg tegang abih la time tu …

Aq ni lak anak owang brada la jgak so aq ada bdak2 yg blh lakukan krja jhat aq ni cma bwak blik bkti … Dowang ni setia kat aq sbb aq pnah tlong msa dowang ssah …

Aq pnya nk ayat kak tu tiap ari aq g mnum kdai kak tu .. Smpai stu hri tu kak tu prasan yg aq slalu g mnum kdai dy .. Dy pn dtang smbng ngan aq … Aq cta la sbb aq dtang ke ctu n brmula la crta nya …

Brmula rapat n rapat ngan kak tu aq pn tnya niaga ni x nmpak pn suami ?? Dy ckap suami dy mninggal 5 thun lpas skit jntung … Mngejut la ktakan … Anak lak ada sowang umo 8 thun llaki tp x dduk ngan dy dduk jauh sbb dduk asrama …
Dlam otak ni dh pkir aq blh la buat force sex n rogol kak ni …

Mlam tu aq bncang ngan owang sruhan aq g check kat mna umah kak tu … Keesokkannya dowang bwak aq g … Umah dy plak hjung kmpung .. Mmg ssuai sgguh la ctanya … Aq pn nk buat cmna yg blh aq nk rogol pksa dy ni scara diam n dy x blh ambk tindakan ape2 kat aq dlam erti kata lain report polis la … Aq taste mnat yg tudung labuh ni lau rogol msti A pnye …

Aq usha umah dy sminggu sbb nk tgok xtiviti dy kn … So aq tgok dy tiap2 ari blik kul 10 mlm n kluar pagi kul 9 .. Biasala niaga kn …
Aq tgok luar umah dy msti ade stokin n pnties tiap2 3 hri mknanya dy bsuh tiap 3 hri la …

Pluang baik ni dlam hti aq ..

Lpas sminggu aq usha umah dy , khmis mlam aq nk jlankan imajinasi aq .. Jumaat bg negeri tu cuti umum la kiranya so mlam jmaat ada lh mlam trbaik la …

Aq pn umpil pntu umah dy n msuk ikt pntu blakang .. Aq tgok umah dy tratur gler n aq msuk lam blik dy tp sbelum tu biasala check umah dlu kn …
Lpas tgok umah clear aq msuk lam blik dy … Aq msuk blik je nmpak stokin n pnties yg x bsuh lg dlam raga trus la ambk cium .. Baunya mmg trpesona la weiii … Aq slongkar almari nk cari tuala ape2 yg blh ikat mlut dy sbb dy mmg akn mnjerit pnya … Haahahah aq dh mula gian ni
..

Aq siapkan smua atas ktil dgan gari nya ( msa g thailand bli kat sne ) aq standby smua brang atas ktil dy … Dy ni jnis pkai stokin yg muslimah tebal mmg mngikut taste aq la …

Tggu pn mcm nk mmpus tp dmi utk nk pantat pnya psal ok la tggu … Tpat kul 10 mlam dy blik dgan tdung labuhnya ,hnsocknya …peerrgghhh adik aq trus naik … Hahahahaha

Aq tggu dy msuk lam blik pastu dy bkak je lmpu aq cekup mlut dy ngan tgan trus mmmmmmpppphhhhhhh mlupur la nk lpaskan nk mnjerit ..
Aq ambk pisau rmbo ltak kat lher dy ..
” jgan bsing atau nyawa kau akn mlayang mlam ni
.. Aq tau anak kau dmana n aq blh bnuh dy anytime je “
 aq ugut cmtu trus dy angguk pham
 …
Aq ambk gari n psing tgan dy kbelakang .. Aq rntap tdung dy n aq ambk pnutup mata
( slalu owang gne time tdo lam flight tu )
Aq ttup mata n x smpat dy nk bkak mlut aq ambk pnties dy yg dy dh bsuh aq gmpal sumbat lam mlut dy …

Aq ikat pkai tuala good mrning aq jmpa time slongkar blik dy tu … Aq swuh dy dduk atas ktil n aq g knci pntu umah buat mcm x de pape brlaku kat umah dy tu .. Buat mcm dy slalu buat … Ttup smua lmpu luar n aq ambk slimut utk ttup tgkap blik x nk bg owang nmpak lmpu trpasang

Dy nk brsuara tp dgar
Mmmmmmppppppphhhhhhh toooloooonnngggggggg dgan x jelas

Aq ikat smpai 2 lpis mlut dy .. Aq swuh dy brdiri aq bkak gari n mata dy aq ckap
‘ bkak smua cma tggal sluar dlam dn stokin shaja ”’ dgan tkutnya dy bkak slow2
Aq tnjuk pisau rmbo kat dy trus kcut prut la …

Pastu aq gari blik tgan n ttup blik mata dy … Aq tolak dy kat atas ktil n dlam otak aq pkir brjaya imaginasi aq ni …

Aq gari dy bntuk X atas ktil .. Aq pn bsik kat tlinga dy
” mlam ni aq bg kau kseronokkan yg kau x kn lpa n aq nk kau hayati dgan seronok “””
Msa tu gla utk merasa pntat janda trjadi ..

Aq jilat dri tetek dy n mmg pejal lg tetek dy …
Anak bru sowang laki dh mati kn ..hahhahaa
Aq uli tetek dy n dy mnjerit mnta tlong
Mmmmmmmmmmmppphhhhhhh …
Aq ckap mnjerit la x de sape nk.dgar …
Msa tu adik aq pn dh naik smpai x muat boxer aq …
Aq londehkan pnties dy
Aq jilat pntat dy peerrrgghhhh
Mmg sdap sial …. Aq jilat smpai ke betis n bau plak stokin dy …
Jgan ckap la bau peluh stokin tu buat lg stim tu ….

Aq trun dri ktil bkak boxer aq n aq ckap kat dy
” adik aq nk jmpe ngan adik ko ye “”” aq gelak dy pn mlupur nk lpas kn dri dy … Bdan dy besar ckit so pntat dy tmbam la weiii

Sdap smpai mnjilat jari aq tgok …
Buang msa rugi so aq ambk adik aq msukkan kpala dlu ( pmbuka kata la katakan )
Dy plak mnjerit aq
“tooooolooooonngggg “”
‘toooollllooooooonnnggggggg’
Dlam samar2 je la …

Aq msukkan trus adik aq kt pntat dy … Mlupur dy mcm ikan naik ke darat ..

Pntat ketat lg rupanya biasala muslimah yg stia kt laki dy je kn .. Jga pntat pn still merah2 lg … Aq pn dyung puas2 la kak tu …  Tgan dy rentap gari sbb sakit …

Aq pn dyung semakin laju la biasala sbulan sbelum nk g tu aq g ngurut mmg tenaga trbaik la …

Hmpir 2 jam dy mrintih ksakitan tu dy pn klimaks …
Air kluar mcm empngan pecah siallll …
Ini rupanya air x kuar bgtu lma kot ..”””dlam hti aq “”

Aq pn nk tmbak dlam dh n aq bisik kat dy
” aq lepas air dlam yerrr nnty blh la anak kau ade adik bru … “”

Dy dgar je ayat tu trus mronta la mcm nk gila … Mnjerit tp smua tu sia2 ja la kn …

Aq enjut dy last
” aaaaaahhhhhhhhhhh’ aq lpas kat dlam pntat dy ….
Mnagis dy bla aq lpas air hikmat aq dlam lubang dy …

Aq plak.jnis x puas .. Bg skali pasti nk lg … Mlam tu ja aq enjut dy 3 round … Dy time aq lpas dlam.tu mlupur abih la …

Pntat dy bg aq bg markah B+ lg la … Pndai dy jga pntat dy lubang ketat …
Lpas tu dy trdampar dgan pepek dy yg air mlimpah kuar tu …
Aq bkak gari n gari tgan dy kat blakang …

Trkepit2 dy mngiring sbb pntat dh lma x dservis … Hahhaa
Aq bg pkai pnties blik n aq ckap kat dy
” aq akan dtang lg utk servis ko n aq dh ambk gmbar bogel n video sex n klu ko report polis stu mlaysia akn tau ko ni jual badan dan aq nk ko buat sperti x de ape2 jdi mlam ni klu x kau tau la nsib kau “” dy angguk ..

Pastu aq swuh dy bgun g blik air n mndi
Nk bg hlang bkti la wei … Aq bg pil prancang kat dy … Lpas tu aq ikat simple dy atas ktil bg dy snang bkak …
Aq smpat buat love bite kat tetek dy … Mnjerit sakit bla aq buat love bite tu … Aq ambk spender dy buat knangan … Mlam tu blik tdo lena bhai sbb bil air dh jelas kn td …..

Mggu slepas bnda tu aq mnum kat kdai dy aq tgok dy biasa je tp cma kurang snyum n jlan kengkang ckit la mgkin sbb skit kes ari tu tu .. Hhahahah

Smbungan kak pniaga air … Nntykan smbungan

Selamat datang

Harini blog ini akan dikongsikan segala pengalaman anda mengenai stokin wanita …. Mari sama-sama majukan group ni k …