Month: July 2012

Faizah

Aku kenal Faizah ni dah lama dah. Dari darjah 6 lagi. Tapi baru sekarang aku couple ngan dia. Dia ni jenis liar sikit. Tapi, aku tak kisah. Itu yang aku cari pun. Kalau baik sangat pun, susah nak dapat. Aku dah couple ngan dia dah 8 bulan. Setakat ni, kitorang baru buat cemolot je. Tak […]

Kandala Olie

Ini aku nak bagi tau untuk semua remaja yang belum rasa betapa sedapnya bahagian sulit pompuan. Nama sidia ialah Tevdiya. Aku berjumpa dengan Tevdiya di tingkatan lima. Pada suatu hari dalam perjalanan menuju ke sekolah hujan turun dengan lebatnya. Aku berbasikal ke sekolah . Aku terserempak dengan Tevdiya.Rumah Tevdiya terletak didalam perjalanan ke sekolah,Dia menjemput […]

Aku Dan Mertua Ku

Kisah ini berlaku pada diriku bermula 2 tahun dahulu dan telah berterusan sehingga kini. Aku tidak minta ia berlaku kerana sebelum ini aku memang hidup bahagia disamping isteriku yang cantik dengan 7 orang anak. Tiada apa-apa kekurangan pada isteriku. Dalam bilik tidurpun isteriku masih hebat. Dia dapat melakukan apa sahaja asalkan kami puas ketika bersama. […]

Kisah budak-budak

Ini adalh kisah benar, yg brlaku pada aku. Aku pelakon, aku pengarah. masa tu, aku baru form2. aku ni kira jenis kuat seks gak la.sejak rumah aku ada internet, memacam aku buka. dulu mana ada khakis. yang ada cuma melayu bogel n babyrina. sumer laman web tu dah expired, government dah tutup. ok la, kembli […]

Watie, Student Tusyen Ku

Kisah yang ingin aku ceritakan di sini adalah kisah yang bebar-benar terjadi pada diriku kira-kira 2 tahun yang lepas. Aku merupakan seorang graduan sebuah IPT. Setelah menamatkan pengajian, aku tidak terus mencari pekerjaan sebaliknya mengambil keputusan membantu perniagaan ayahku di kampung. Untuk tidak mensia-siakan apa yang aku pelajari ketika di IPT aku bersetuju menerima tawaran […]

Liza sepupuku

sewaktu aku mula melangkah kealam remaja aku mula belajar apa itu perempuan, bermula detik hitam aku dalam arena blue. Pagi sabtu yang sejuk aku keluar rumah awal untuk menghantar lauk masakan ibuku ke rumah kakak ku dimana sepupu ku tinggal bersama-sama kakak ku, setiba aku di rumah kakak ku yang tidak jauh dari rumah aku, […]

Seks bebas

Berdasarkan dari pengalaman benar Dewa AsmaraCerita ini adalah kisah yang benar-benar berlaku dalam hidup ku ini. Aku bercerita berdasarkan pengalaman ku sendiri. Aku berani bersumpah apa yang aku ceritakan ini semuanya benar belaka bukanya rekaan. Apa yang aku harapkan agar pembaca semua mengambil ikhtibar dari cerita ini bukan setakatnak enjoy aje. Nama panggilan ku Wan […]

Aku dan mak tiri

Cerita ni berlaku masa aku tengah SPM. Bapa aku baru kahwin dengan seorang perempuan. Punyalah lawa. Umur dia 26 tahun. Body dia ffuuhhh… mengancam. Dressing pulak boleh tahan. Kalau bapa aku kerja malam… lagi teruk… naik terjojol biji mata aku. Ada sehari tu, aku baru balik sekolah. Kebetulan pula bapa aku tak ada kat rumah. […]

Aku dan Makcik Rozita

Aku seorang gadis yang pemalu dan selalu bersendirian semasa di pengajian tinggi. Masalah ini bertambah parah bila aku memasuki universiti. Selesai menamatkan pengajian, aku bertambah risau dengan masalah ku ini. Aku malu untukbertemu dengan orang lain. Aku menyewa bilek di rumah seorang makcik yang sudah lama menjanda dan anak anak nya semua sudah pun berhijrah […]

Isteri Ramlan

kisah ini diceritakan oleh seorag kawanku. iannya mengenai bagaimana isterinya tidak mahu tinggal bersamanya lagi setelah menjaga bapa angkatnya yang sakit. ramlan telah berkahwin dengan gadis pilihannya sendiri iaitu leha yang dikenalinya semasa sama-sama belajar diuniversiti lagi selepas tamat pengajian ramlan dan leha terus melangsungkan perkahwinan mereka. ramlan kemudian mendapat perkerjaan yang agak bagus di […]

Back To Top